Gå til innhold

Nytt Forza neste høst (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva slags Kinectstøtte er det snakk om, skal man kunne gasse, bremse og styre med kroppen? Isåfall er jeg hellig overbevist om at dette vil bli fullstendig på trynet. Det er så mye 'lag' i dette systemet at styringen vil bli uendelig unøyaktig. Dessuten er det sinnsykt slitsomt å sitte med armene ut foran seg i løse lufta i mer enn 5 minutter, bare prøv selv.

 

Sånn, er greit å få slaktet Kinectstøtten ett år før spillet kommer ut og uten å ha prøvd det selv :D

Lenke til kommentar

Hva slags Kinectstøtte er det snakk om, skal man kunne gasse, bremse og styre med kroppen? Isåfall er jeg hellig overbevist om at dette vil bli fullstendig på trynet. Det er så mye 'lag' i dette systemet at styringen vil bli uendelig unøyaktig. Dessuten er det sinnsykt slitsomt å sitte med armene ut foran seg i løse lufta i mer enn 5 minutter, bare prøv selv.

Det blir helt sikkert valgfritt om man vil styre bilen med Kinect, gamepad eller ratt og pedaler. Men det hadde ikke gjort noe om man for eksempel kunne hyttet med neven eller vist fingeren på Xbox Live via Kinect ;-)

Lenke til kommentar

Det blir helt sikkert valgfritt om man vil styre bilen med Kinect, gamepad eller ratt og pedaler. Men det hadde ikke gjort noe om man for eksempel kunne hyttet med neven eller vist fingeren på Xbox Live via Kinect ;-)

 

Jada, jeg tar det som en selvfølge at man kan velge å styre med hva man vil av kontrollere. Poenget mitt var at jeg ikke kan forestille meg at styring med Kinect kan bli noe bra, derfor ser jeg ikke noe poeng å bruke masse ressurser på det. Men støtte for hytting med neve og vise fingeren er jeg helt for !! :D

Lenke til kommentar

Jeg må si jeg ble positivt overrasket av Top Gear USA. De var mye bedre enn fryktet og i forrige episode må jeg si det ble en del høylytt latter!

Det er bra med litt konkurranse mellom de to konsollene, det leder til bedre spill for oss. Selv liker jeg godt begge seriene (Forza og GT), men jeg holder enda en finger på GT.

Endret av OpusNR1
Lenke til kommentar

Håper da det går ann å bruke ratt&pedal/håndkontroller sam kinect samtidig. At man altså kjører med kontrolleren mens kinect sjekker bevegelsene en gjør slik at det er mulig å kikke seg litt rundt, f.eks kikke litt inn i neste sving f.eks, eller for å holde oversikten på bilene ved siden av seg.

Lenke til kommentar

Håper de fikser online i denne versjonen, i Forza 3 var det ikke tilfredsstillende. Uten en serverbrowser (som de hadde i Forza 2) får du aldri den type game du vil. De implementerte et lobbystystem med autojoin i F3, men de tok med antall spillere i lobbyene, dette gjør at den med spillere i får alle spillerne. Dette var en virkelig letdown for meg. (Jeg spilte det bare i måneden etter launch. Kan godt hende at det er fikset nå, men da er nok mesteparten av spillerbasen borte.)

 

Men hadde vært kult om de fikk til headtracking med kinect, som er det de bør præve å få inn. At du kan "se" den veien du vil med å vri på hodet! :huh:

Endret av Strepto
Lenke til kommentar

Blir spennende å se hva dem legger inn av nye ting i forhold til forza3! Vil ikke ha følelsen av at jeg kjøper forza3 med nye biler kun! Uten om det skal en del til for at dette ikke blir kjøp tenker jeg! Selv om jeg har 2`ern og 3`ern.

 

Vil også bare bemerke at "top gear USA" (som er nyoppstartet) og "top gear Australia" er to helt forskjellige program, ser ut som noen blander dem litt! Etter min mening blir programmene rangert slik: UK > USA > Australia. Så blir det USA, blir det middelsspennende sammerbeid for min del :p håper selvfølgelig på UK sammerbeid!

Lenke til kommentar

Men Microsoft støtter enda ikke Logitech sine ratt, noe som gjør Forza umulig å spille.

 

Det var jo en jævlig drøy påstand. Det går utrolig fint å spille dette med MS sitt wireless ratt, syns det er helt knall.

At Logitech sine ratt ville vært å foretrekke er en helt annen sak.

Lenke til kommentar

Ser kjempemykje fram til "the real driving simulator" :D synd det er så lenge til...

 

Forza 4 ser meget bra ut og det verker i kjøpemuskelen, i og med at jeg ikke har boxen lenger. Men å kalle det "The real driving simulator" blir feil, for det er Gran Turismo 5. Vet ikke om du surra eller prøvde å whippe opp noe GT5 fanboy krangling altså.

 

Kanksje du postet i feil tråd?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...