Gå til innhold

Sniktitt: inFamous 2 (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er absolutt ikke alene i å synes den nye Cole ser en anelse forferdelig ut (jeg har ikke bare noe imot at de har forandret utseendet på ham, men de har forandret det til det verre i tillegg).

 

Dessuten syns jeg historien høres merkelig ut, men for oss som har fullført det første spillet så vil vel enhver oppfølger høres merkelig ut, kanskje. Dessuten syns jeg det virker litt rart at han plutselig kan kontrollere is også.

Lenke til kommentar

Denne Cole er da vitterlig rimelig lik den opprinnelige? Jeg berører problematikken med GDC/E3-Cole kontra endringene innledningsvis, og han skal se rimelig normal ut nå :)

 

Hva iskrefter angår så presiserer utgiverne at dette er et rykte som har utgangspunkt i en av trailerne. De ville ikke utdype akkurat hvilken rolle is spiller i dette spillet, de fortalte kun at det er sterkt overdrevet av Cole nå har konstante iskrefter, men kunne fortelle at de ville leke litt med hvordan strøm interagerer med elementene.

Lenke til kommentar

Hvorfor klage på utseendet til hovedpersonen? Synes det er en smule barnslig faktisk, dere får skippe spillet hvis dere syns det er så forferdelig. Det gameplayet jeg har sett gjør at jeg bryr meg overhodet ingenting om hovedpersonen ser "stygg" og "merkelig" ut.

 

Hadde ikke du mislikt det om f.eks Solid Snake, hadde skiftet utseende til å ligne mer på Raiden enn på sitt gamle jeg mellom to spill?

Lenke til kommentar

Hvorfor klage på utseendet til hovedpersonen? Synes det er en smule barnslig faktisk, dere får skippe spillet hvis dere syns det er så forferdelig. Det gameplayet jeg har sett gjør at jeg bryr meg overhodet ingenting om hovedpersonen ser "stygg" og "merkelig" ut.

 

Hadde ikke du mislikt det om f.eks Solid Snake, hadde skiftet utseende til å ligne mer på Raiden enn på sitt gamle jeg mellom to spill?

 

jo jo, men det var da et ekstremt eksempel? Syns Cole ser lik ut som han gjorde i det første, litt forandringer her og der bare.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...