Gå til innhold

Klart for Fable 3-debut? (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper Fable 3 blir milevis bedre enn Fable 2. Måten du kommuniserer med NPCs er tåpelig og utdatert. De moralske valgene er vel også rimelig overfladiske, hvis jeg ikke husker helt feil. Likte Fable 1 veldig godt. Fable 2 skuffet, men var likevel en ganske OK spillopplevelse. Håper altså at Fable 3 blir dritbra:p

Lenke til kommentar

øh, man kan si mye om Fable 1 og 2, men at det til tider kan oppfattes som et "shabby pek-og-klikk spill" har aldri falt meg inn.

Jeg har ikke spilt Fable 1 nevneverdig, men i oppfølgeren føler jeg at spillet gjør vannvittig mye av jobben for spilleren. De selvforklarende oppdragene og latterlig kjedelige jobbene; gullstreken som holder deg i hånden fra A til Å og en uferdig men hypet coop-del gjorde at spillet spilte seg selv, og ikke svarte særlig til forventningene. Bra for deg hvis du opplevde det annerledes da, for jeg ønsket virkelig å like spillet, men fikk det ikke til.

Lenke til kommentar

Jeg likte Fable 2 godt, men jeg forventet aldri den opplevelsen en del andre nok trodde de skulle få. Som sagt før så var det en del mekanismer som knapt nok rørte i overflaten og det var ingen minneverdige karakterer jeg kan si jeg husker godt, noe som ikke tyder på den store historiepplevelsen.

 

Men jeg spilte da spillet veldig mye uten å kjede meg og gleder meg til Fable 3.

Lenke til kommentar

selv om Molyneux alltid klarer å over hype disse spillene...

 

For å si det mildt

Husker når han pratet om Fable 1 i en videodokumentar for mange år siden, før Fable 1 hadde kommet vel å merke. Husker godt han sa at man kunne spille spillet om og om igjen og det ville aldri bli det samme som sist gang du spilte. Fable 1 hadde en gjennspillings verdi av 2 ganger, en gang som snill, og en gang som slem, når man tenker på forskjellene. Har dog gått gjennom det flere ganger fordi det er så gøy :)

Endret av Leaf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...