Gå til innhold

Heavy Rain i salg neste måned (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror jeg skal kjøpe det bare for å selv se om jeg liker det. Det virker nemlig på meg som et utrolig sterkt elsk/hat spill og derfor er jeg litt usikker på om anmeldelsene vil egentlig bety så mye.

 

Synd at gamer sikkert gir deg 5/10.. siden, du vet, det er Playstation 3-eksklusivt

Du vet at tilsammen har Playstation 3 eksklusivene et høyere snitt på Gamer enn Xbox 360 spill?

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg skal kjøpe det bare for å selv se om jeg liker det. Det virker nemlig på meg som et utrolig sterkt elsk/hat spill og derfor er jeg litt usikker på om anmeldelsene vil egentlig bety så mye.

 

Synd at gamer sikkert gir deg 5/10.. siden, du vet, det er Playstation 3-eksklusivt

Du vet at tilsammen har Playstation 3 eksklusivene et høyere snitt på Gamer enn Xbox 360 spill?

 

Nei. Fortell.

Lenke til kommentar

Har en følelse av at de fleste i sdf ser på dette spillet som selveste redningen for ps3.. Hypen tar liksom aldri slutt. Derfor vil sdf forsvare spillet uansett hvor kjedelig det er..

 

Jeg tviler ikke på at dette spillet for mange vil bli en 10/10. Men for majoriteten av spillerne der ute, tror jeg det blir for sært og kjedelig ( i starten ihvertfall)..

 

Uansett hva slags karakterer dette spillet får, er jeg nesten sikker på at det blir en salgsmessig flopp. Seriøst, når uncharted 2 ikke solgte mer enn det gjorde (gjør), så kan jeg ikke se for meg at dette spillet skal gjøre det noe sterkere..

Lenke til kommentar

Haha det morsome hadde vært å se film gå i retningen av at du delvis kan kontrollere utfallet av filmen. ^_^ Og Erik, er det ikke nettopp det som er fortrinnet spill har i forhold til andre medier. Det er du som spiller historien, i stedet for å sitte passivt på sidelinjen (som du gjør med film og bøker). Selvfølgelig gjør det fallhøyden stre, men det gjør også potensialet for storhet så mye større. :)

 

Dette spillet vil uansett være et kjøp verdig for meg (har bestillt det allerede). Mye fordi jeg tror dette spillet er elsk for meg, men også fordi jeg vil støtte dem som tar sjansen på å være nyskapende.

Lenke til kommentar

Forhåndsbestille spill, det gjør du, men å betale under 100-lappen for Lost Odyssey, det kan du ikke ta deg råd til?

 

Men ellers kom dette som et slag i trynet på meg, Heavy Rain er et spill jeg har siklet etter lenge, uten å tenke på at det "snart kommer". Og plutselig kommer den en utgivelsesdato. Festlig.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Jeg tror dette spillet er ventet av mange...det er alt for få adventure spill til konsoll. Det har liksom altid vært på pc dette har vært mest på...selv om det også der er rimelig tynt nå.

 

Husker tilbake når PS1 var kongen så var det endel adventure spill, noen er klassikere tilogmed idag.

 

Så vi får håpe dette blir bra og at etterspørselen til denne type spill blir større på PS3 og X360.

Lenke til kommentar

Har en følelse av at de fleste i sdf ser på dette spillet som selveste redningen for ps3.. Hypen tar liksom aldri slutt. Derfor vil sdf forsvare spillet uansett hvor kjedelig det er..

 

Jeg tviler ikke på at dette spillet for mange vil bli en 10/10. Men for majoriteten av spillerne der ute, tror jeg det blir for sært og kjedelig ( i starten ihvertfall)..

 

Uansett hva slags karakterer dette spillet får, er jeg nesten sikker på at det blir en salgsmessig flopp. Seriøst, når uncharted 2 ikke solgte mer enn det gjorde (gjør), så kan jeg ikke se for meg at dette spillet skal gjøre det noe sterkere..

 

Så ca 2,5 millioner er flopp for deg? Og spillet har ikke akkurat stoppet å selge. Kommer sikkert over 3 millioner.

 

Tror selv at Heavy Rain kommer til å komme såvidt over 2 millioner. Fordi spillet ikke er for alle. Heldigvis, vi har vel nok mainstream spill på markedet og i pressen. Blir godt med ett spill som skiller seg ut fra massen.

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar

Blir interessant å se hvordan spillet blir mottatt av den gemene hop.

Spesielt siden et slikt spill balanserer på en knivsegg i forhold til Uncanny Valley.

Har ikke sett så mange videoklipp enda, men de stillbildene jeg har sett har et visst Real Dolls-preg over seg.

Forhåpentligvis er forsvinner dette når figurene beveger seg.

 

*edit*

btw: Fanbois, ta dere en bolle. Spillet er potensielt banebrytende uavhengig av hvilken plattform det er på.

Og PC er uansett best.

Endret av Miles Teg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...