Gå til innhold

Heavy Rain i salg neste måned (PS3)


Anbefalte innlegg

Har en følelse av at de fleste i sdf ser på dette spillet som selveste redningen for ps3.. Hypen tar liksom aldri slutt. Derfor vil sdf forsvare spillet uansett hvor kjedelig det er..

 

Jeg tviler ikke på at dette spillet for mange vil bli en 10/10. Men for majoriteten av spillerne der ute, tror jeg det blir for sært og kjedelig ( i starten ihvertfall)..

 

Uansett hva slags karakterer dette spillet får, er jeg nesten sikker på at det blir en salgsmessig flopp. Seriøst, når uncharted 2 ikke solgte mer enn det gjorde (gjør), så kan jeg ikke se for meg at dette spillet skal gjøre det noe sterkere..

 

Så ca 2,5 millioner er flopp for deg? Og spillet har ikke akkurat stoppet å selge. Kommer sikkert over 3 millioner.

 

Tror selv at Heavy Rain kommer til å komme såvidt over 2 millioner. Fordi spillet ikke er for alle. Heldigvis, vi har vel nok mainstream spill på markedet og i pressen. Blir godt med ett spill som skiller seg ut fra massen.

 

 

I forhold til hype ja..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Javel. Ja, du har lov til å mene det. Men slik jeg ser det så har spillet solgt bra, selv med hypen.

 

Det er forskjell på spill, og sjangeren til Uncharted 2 har ikke det enorme salget som f.eks. mange fps spill har. Så selv om at folk som elsket Uncharted 1 og fans av sjangeren har "hypet" spillet så betyr ikke det at det vil få stor innvirkning på salget.

Lenke til kommentar

Daysleeper: Spillet var nok ikke mulig uten Sony sin støtte til prosjektet, de står dessuten også som utgiver for spillet så det håpet er nok tynt.

 

Er nok garantert et kjøp for min del.

 

Ah, dette har visst gått meg hus forbi. Takk for info.

Håper uansett det slår til slik at vi forhåpentligvis får flere spill av denne typen.

 

Dette kommer ikke til å få mer enn 6/10. Gamer driver som dere vet ikke forbrukerveiledning, de bare skriver om sine egne sære meninger.

 

Jeg gir dette innlegget 3/10. Kun for å mate trollet :)

Endret av Daysleeper
Lenke til kommentar

 

Har en følelse av at de fleste i sdf ser på dette spillet som selveste redningen for ps3.. Hypen tar liksom aldri slutt. Derfor vil sdf forsvare spillet uansett hvor kjedelig det er..

 

Jeg tviler ikke på at dette spillet for mange vil bli en 10/10. Men for majoriteten av spillerne der ute, tror jeg det blir for sært og kjedelig ( i starten ihvertfall)..

 

Uansett hva slags karakterer dette spillet får, er jeg nesten sikker på at det blir en salgsmessig flopp. Seriøst, når uncharted 2 ikke solgte mer enn det gjorde (gjør), så kan jeg ikke se for meg at dette spillet skal gjøre det noe sterkere..

 

Så ca 2,5 millioner er flopp for deg? Og spillet har ikke akkurat stoppet å selge. Kommer sikkert over 3 millioner.

 

Tror selv at Heavy Rain kommer til å komme såvidt over 2 millioner. Fordi spillet ikke er for alle. Heldigvis, vi har vel nok mainstream spill på markedet og i pressen. Blir godt med ett spill som skiller seg ut fra massen.

 

 

 

I forhold til hype ja..

 

Er vel såpass enkelt at spill som ikke fokuserer på multi-player (selv om UC2 har ok multiplayer er det ikke det som er fokuset) utrolig sjelden vil selge like mye som de store MP-spillene gjør. Det er bare altfor mange som enten leier eller kjøper brukte versjoner siden du har mye mindre grunn til å beholde spillet etter du har spilt gjennom en gang eller to.

Lenke til kommentar

Har desverre ikke ps3, men nå begynner det å bli såpass mange interessante spill ute til den konsollen at et innkjøp i nær fremtid ikke er urealistisk. Alikevell er jeg litt skeptisk til Heavy Rain, mest basert på erfaringen fra Fahrenheit. Et spill kun basert på QTE ble fort kjedelig, og historien klarte ikke å level opp til det interessante utgangspunktet. Jeg velger å ikke drikke Kool-Aiden som David Cage serverer og heller vente og se hvordan sluttproduktet blir.

Lenke til kommentar

Er det bare meg som er fryktelig skeptisk til dette spillet?

Når har jeg ikke fulgt med som en hauk på all informasjon som måtte være tilgjengelig eller, men uansett så har jeg bange anelser :p

Jeg tror spillet kommer til å se sinnsykt bra ut. Men det er også det eneste jeg tørr håpe på.

 

Tror ærlig talt at spillet har blitt hypet ALT for mye og at mange vil bli skuffet. Men det gjenstår jo bare å se :)

Lenke til kommentar

Det er jo egentlig bare en masse cutscenes hvor man trykker de knappene man blir bedt om. Avhengig av hvor mange man klarer vil historien bli fortalt på forskjellige måter. Mer en interaktiv forestilling enn noe annet, men et kan jo bli spennende likevel. Det er iallefall tits i det.

Lenke til kommentar

Om du blir skuffet eller ikke kommer selvfølgelig ann på hva du forventer. Det er et sjansespill, men no pain, no gain som de sier på godt norsk. De er bedre at de tar en sjanse og feiler enn at de bare holder seg til det trygge (skulle bare ønske jeg også klarte å følge det rådet mer :p ), det er altfor mange selskaper som gjør det allerede.

 

I tillegg så virker det ut fra det jeg har sett som om fokuset i dette spillet er på historien, og en ny måte å formidle den på. Noe jeg som historiejunkie simpelten elsker. Det er akkurat noe slikt jeg har ventet på, da får det heller være at det kanskje ikke lever opp til forventningene mine. Ser for meg at jeg kan bli skuffet første gang jeg prøver det, men etter å ha lagt det bort en stund vil jeg prøve det igjen og elske det.

 

Og hva fokuset på cutscenes angår, så er det bare å se på hvor godt Uncharted 2 solgte. Det var ikke akkurat combaten som gjorde spillet godt likt for å si det på den måten. ;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

tror eg fant svaret, de er ikke den samme. den versjonen som er på linkene er collector's edtion menst den som de har på ekjøp er spesial edition. så det er litt mer i collector's edition. tror eg då, er ikke sikker.

 

Så hvor får man tak i collector's edition da? Eller kommer det til Norge i det hele tatt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...