Gå til innhold

Intervju personen under deg


T.O.E

Anbefalte innlegg

Jeg har sett dette på andre forum, og det virket gøy! Jeg fant ikke noe lignende her, så starter denne.

 

Siden jeg er den første som poster, så stiller jeg et spørsmål som neste person skal svare på, men som også legger igjen en spørsmål til neste poster osv.

 

Hvor lenge har du bodd der du bor nå?

 

EDIT: litt mye surr iblant, så noen enkle regler:

 

- svar alltid på på det nyeste spørsmålet stilt, ikke velg fritt.

- Kommer noen i forkjøpet på et spørsmål, så redigerer du ditt innlegg slik at det passer inn med innlegget før deg.

Endret av T.O.E
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om jeg holder ut studiene (gjennom en god del selvpining, nok søvn og masse kaffe) tror jeg at økonomien vil være svært god. Om jeg på et eller annet tidspunkt gir opp og ikke orker mer vil den nok være verre. Vil legge til at jeg tror økonomi ikke nødvendigvis har noe å si for livskvalitet, så er egentlig ikke så bekymret for det.

 

Hva er viktigst for deg, venner eller familie? Hvorfor?

Endret av Sitronsaft
Lenke til kommentar

Jeg er politisk oppgitt. Jeg er enig i mye av det flere forskjellige partier sier, men føler ingen tilhørighet til noen av de. Stemte forøvrig AP ved siste valg for å unngå å få FRP i regjeringen.

 

 

Er du religiøs, hvis ja, hvorfor? Hvis nei, har du noen gang under vanskelige omstendigheter i livet "ønsket" eller begynt å tro på en gud e.l?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...