Gå til innhold

Intervju personen under deg


T.O.E

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oi, den var vanskelig. Med fare for at det høres veldig dyp ut, så vil jeg si hat. Uten hat så ville verden vært ett mye bedre sted. En liten selvmotsigelse der.

 

 

 

Hvis du kunne velge EN historiske hendelse som du kunne forandret utfallet av, hvilken? Og hvilket utfall ville du foretrukket?

Endret av Ercles
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Oi, den var vanskelig. Med fare for at det høres veldig dyp ut, så vil jeg si hat. Uten hat så ville verden vært ett mye bedre sted. En liten selvmotsigelse der.

 

 

 

Hvis du kunne velge EN historiske hendelse som du kunne forandret utfallet av, hvilken? Og hvilket utfall ville du foretrukket?

 

Det må ha vært Jesu fødsel. Jeg ville helst sett at han ble dødfødt. Ingen har vel skapt så mye ondskap i ettertid som den personen.

 

Hva ser du for deg at du gjør AV BETYDNING om ti år?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Fortsatt med interessen i astronomi som jeg hadde i 6-7 års alderen, den ble litt borte og har kommet tilbake det siste året. Da hadde jeg kanskje hadde hatt ett mål og noe å jobbe mot på vgs og det ville blitt mye lettere å velge studieretning. Og det er jo en litt mer anvendelig hobby/interesse enn mange andre ting.

 

 

Når i livet ditt var du reddest? Enten ett bestemt øyeblikk eller en periode av livet, samme hvilken.

Endret av Ercles
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Svømming i gymmen i 4. klasse. Jeg er på vei ut av dusjen og ut i svømmehallen. Da jeg er på vei til å hoppe uti så kjenner jeg en kald trekk nedentil, bråsnur og spurter inn i dusjen igjen. Jeg hadde glemt badebuksa.

 

 

Hvis du kunne forandret på en enkelt hendelse i livet ditt. Hvilken?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Det er veldig lett å si verdensfred. Men siden det antageligvis kun dreier seg om at alle legger ned våpnene sine der og da, vil det utvilsomt bety at mennesker finner noe å krangle om igjen. Det vil uansett være krig i verden.

 

Evnen til å fly hadde åpnet muligheter for meg til å endre verden. Jeg hadde brutt fysiske lover, og hadde dermed hatt muligheten til å danne meg et image som Gud. Eller Guds sønn. Jeg kunne gjort ALLE religioner utdaterte, og dannet min egen. Deretter kunne jeg sagt "kødda, det finnes ikke en Gud". DA ville verden vært et fredeligere sted, på permanent basis.

 

Jeg skal videreutvikle ideen når jeg faktisk får evnen til å fly!

 

Nestemann; Hvis du kunne begått et hvilket som helst drap, og sluppet unna med det, hvem hadde du drept? "Ingen" er ikke et alternativ;)

Lenke til kommentar

Ja, lett! du er ikke intelligent nok til å ha ordentlige problemer, verdens fokus er på deg, ingen har noen store forventninger om deg. Man føler seg også mye mer levende når man er liten føler jeg, noe som er et stort savn.

Men skal ikke se bort fra den voksne alders fordeler heller!

 

Har du opplevd en nær døden opplevelse? Hvis ja, hva skjedde?

Endret av T.O.E
Lenke til kommentar

Ja. Jeg hadde netopp leid meg slalomski og skisko. Hadde satt på meg skiskoene og skulle krysse en vei. Jeg vandret ned en bakke, og fikk sinnsykt høy fart i skiskoene, og klarte ikke å stoppe før jeg sto på veien. Jeg såg til venster av meg ikke mange meter en stor lastebil, rett før den hadde kjørt på meg sto en kompis bak meg og dro meg tilbake.

 

 

Fortell om en hendelse eller valg som forandret livet ditt i stor grad.

Endret av Sebbe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...