Gå til innhold

HTC Desire HD - Generell diskusjon/levering/leverandører


TheMoonMan

HTC Desire HD  

507 stemmer

  1. 1. Kommer dette til å bli din nye Android telefon?

    • Ja, uten tvil!
      314
    • Nei, dette er ikke noe for meg
      58
    • Jeg har ikke bestemt meg enda
      135


Anbefalte innlegg

HTC Desire HD

 

htc-desire-hd01-hero-september-15-2010.jpg

 

Specs

- 1 GHz processor

- Android 2.2 (Froyo) with HTC Sense

- Internal phone storage: 1.5 GB

- RAM: 768 MB

- 123 x 68 x 11.8 mm (4.84 x 2.68 x 0.46 inches)

- 164 grams (5.78 ounces) with battery

- 4.3-inch SLCD touch screen with 480 x 800 resolution

- HSPA/WCDMA: • Europe/Asia: 900/2100 MHz • Upload speed of up to 5.76 Mbps and download speed of up to 14.4 Mbps

- Quad-band GSM/GPRS/EDGE: 850/900/1800/1900 MHz

- Internal GPS antenna

- G-Sensor

- Digital compass

- Proximity sensor

- Ambient light sensor

- Bluetooth® 2.1 with FTP/OPP for file transfer, A2DP for wireless stereo headsets, and PBAP for phonebook access from the car kit

- IEEE 802.11b/g/n WiFi

- 3.5 mm stereo audio jack

- Standard micro-USB (5-pin micro-USB 2.0)

- 8.0 megapixel color camera with auto focus and 2x LED flashlight

- 720p HD video recording

- Audio supported formats Playback: .aac, .amr, .ogg, .m4a, .mid, .mp3, .wav, .wma (Windows Media Audio 9) • Recording: .amr

- Video supported formats Playback: .3gp, .3g2, .mp4, .wmv (Windows Media Video 9), .avi (MP4 ASP and MP3), .xvid (MP4 ASP and MP3) • Recording: .3gp

- 1230 mAh battery

- Talk time: Up to 320 minutes for WCDMA, Up to 550 minutes for GSM

- Standby time: Up to 490 hours for WCDMA, Up to 420 hours for GSM

- microSD expansion (SD 2.0 compatible)

- 100 ~ 240 V AC, 50/60 Hz DC output: 5 V and 1 A AC adaptor

- Dolby® Mobile and SRS surround sound

- Share pictures, video or music to your big screen TV or PC display via DLNA® (Digital Living Network Alliance)

 

HTC Desire HD

HTC Desire HD showcases outstanding multimedia content with its bright 4.3" LCD display and Dolby Mobile and SRS virtual sound and is the first to be powered by the new 1GHz Qualcomm 8255 Snapdragon processor. The HTC Desire HD enables 720p HD video recording and includes an 8-megapixel camera with dual-flash. Building on the unibody heritage of the HTC Legend, the HTC Desire HD is sculpted from a block of solid aluminum and exudes the air of quality and strength that HTC has come to be known for. It also includes the new HTC Fast Boot that enables people to quickly make a call or check emails by shortening the time taken to complete the power-up sequence.

 

Hva vet vi så langt?

- Kommet i slutten av Oktober

- Prisen ligger ved lansering på 4500-5500,- avhengig av hvor du kjøper den

 

Nyttige linker

HTC's norske beskrivelse på sin hjemmeside

HTC's beskrivelse på engelsk (mer innhold) på sin hjemmeside

Følg Engadget

Amobil.no sin test av telefonen

Lærevideoer fra HTC

 

Mer diskusjon

Er Android bedre enn iOS?

Anbefalte programmer til Android

Diskusjon rundt generell bruk av telefonen

Det beste fra Android Market

Norske apps til Android

Endret av TheMoonMan
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor ble det av HDMI utgangen?

Hvor mye RAM og ROM snakker vi om?

Hva blir prisen?

480x800?

Android 2.2?

HSPA+, er det europeisk 4G?

Hvorfor i all verden 3,5mm jack nede?

LCD, SLCD, AMOLED?

 

............

 

Med tanke på plasseringen av jacken, så synes jeg det er ganske smart! Jeg putter alltid mobilen ned i lomma med bunnen opp, så det er smooth, veit ikke med dere andre, men :p

Lenke til kommentar

Dette er en telefon jeg har ventet på, og som jeg sikkert kommer til å gå for. Noen små skuffelser er det derimot (gitt at opplysninger stemmer)

- Det er ingen kickstand

- 1 Ghz cpu? Tiden har jo stått stille siden HD2 kom for ett år siden! :hmm: Dog,android er jo mer smooth enn wm.

- 1230 mah batteri!!?? Det er jo mindre enn Desire har! Hva tenker de egentlig, når skjermen er såpass stor?

Lenke til kommentar

Dette er en telefon jeg har ventet på, og som jeg sikkert kommer til å gå for. Noen små skuffelser er det derimot (gitt at opplysninger stemmer)

- Det er ingen kickstand

- 1 Ghz cpu? Tiden har jo stått stille siden HD2 kom for ett år siden! :hmm: Dog,android er jo mer smooth enn wm.

- 1230 mah batteri!!?? Det er jo mindre enn Desire har! Hva tenker de egentlig, når skjermen er såpass stor?

 

Det er faktisk bedre og nyere CPU og GPU, hvor CPU er 45nm, ergo krever mindre batteri. Samt at skjermen også visstnok skal kreve littebitt mindre strøm.

 

Men den må testet først for å få et ordentlig godt bilde av hvor lenge den klarer seg. Klarer den seg 1 dag om gangen med lek er jeg mer eller mindre fornøyd.

 

Snappet forresten dette opp:

this HDC Desire HD uses Qualcomm’s MSM8255 processor, a 45nm 1Ghz CPU with Adreno 205 graphics core and supporting DDR3 memory. It is not part of the “Snapdragon” brand.
Endret av TheMoonMan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...