Gå til innhold

Minnepinne for James Bond


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror nok Bond ville hatt noe utrolig mye mindre.
En minnepenn som selvdestruertes dersom den var mer enn 5m vekke ifra ham i over 40 sek.

Stealth M600 var særdeles lett å få øye på, ta med hjem, legge ut for salg på svartemarkdet, bli kjøpt på svartemarkedet, mottatt av en super-xpert, demontert, fiklet med, tatt ut informasjonen av, solgt informasjonen, publisert informasjonen....

Men i Bond sitt tilfelle... poFF!

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Skulle hatt ett litt mer stealthy utseende også, ikke en svær sak det står "Stealth" på, gjerne noe som likner på noe verdiløst.

 

AtW

Godt poeng, smarteste ville faktisk vært å integrert dette i en billig slitt mp3 spiller, gjerne defekt. Helst på en måte at det er vanskelig å se den krypterte partisonen.

Lenke til kommentar

Jeg elsker minnepenner som er skjult inni virkelige fungerende penner, gjerne uten at det vises at pennen kan åpnes. Har ett par slike, og folk blir like overrasket når jeg river pennen i to og putter den ene halvdelen inn i pcen.

 

Vanlig utseende minnepenner er så gammeldags.

Lenke til kommentar

"..godkjent av regieringen, og av offentlig sektor i Storbritannia. "

 

Storbritannia og sikkerthet ja. kjører fremdeles Internet Explorer 6 leste man her om dagen? :p

 

on topic :

 

Greit nok, enig med de fleste her, elsket minnepennen BeFs beskrev.. Nå vet ikke jeg hvor mye plass man egentlig trenger og ha med seg på en minne penn som det, men den er jo litt stor da, og litt klumpete på feil måte..

 

Hadde den vært litt STILIG hadde jo det vært mer en ok.. Selvom de sikkert sikter på den bruker gruppen som driter i utsendet ;)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...