Gå til innhold

Nexus Two i februar?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med andre ord bort med ting som minijack og inn med ting som fysisk tastatur?

Maskinvaren og de øvrige spesifikasjonene vil vell være mer eller mindre identiske? Så om du ikke har behov for fysisk tastatur, så er det vell ikke stort å vente på?

 

Virker dog smart av Google å ha en Pro og en "ikke-Pro" utgave, slik at de som faktisk bruker telefonen mye i business sammenheng og gjerne er avhengige av fysisk tastatur osv også kan vurdere telefonen.

Lenke til kommentar

Ja, tviler litt på at de kommer til å implementere noen revolusjonerende teknologier i en eventuell Nexus Two, men den er jo topp nytt for de som foretrekker fysisk tastatur foran touch. Jeg føler meg allikevel godt fornøyd med å ha kjøpt inn Nexus One, og tror nok ikke jeg kommer til å føle meg snytt hvis de lanserer en ny modell nå.

Lenke til kommentar
Med andre ord bort med ting som minijack og inn med ting som fysisk tastatur?

Hvorfor skulle de fjerne minijack-inngangen bare fordi telefonen for et fysisk tastatur? Jeg ser på det som veldig positivt at den kommer med fysisk tastatur, jeg er av de som aller helst vil ha et fysisk tastatur.

Lenke til kommentar
Android 2.0/2.1 sin innbygde exchange klient kan ikke støtte særlig mange reelle exchange servere.

 

Har merket meg det; det er egentlig ganske rart. HTCs Exchange-støtte i 2.0/2.1-baserte Sense UI-versjoner støtter nemlig alle sikkerhetspolicies i Exchange, og gjør det fullt integrert i OSet, uten å drive med sandboxing (slik f,eks. TouchDown gjør).

 

Så det er tydelig at 2.0/2.1 kan fungere med "full pakke" (i motsetning til 1.5, der HTCs Exchange-støtte ikke støttet sikkerhetspolicies). Merkelig at Googles egen versjon ikke utnytter dette.

Endret av MrHarm
Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...
×
×
  • Opprett ny...