Gå til innhold

Anmeldelse: Wolfenstein (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ble positivt overrasket over dette spillet, da jeg synes RTCW er et enormt dårlig spill og fordi jeg generelt ikke liker at det er blandet overnaturlig fanteri inn i Wolfenstein-serien. Men mot formodning har jeg koset meg masse med spillet og spilt det fra start til slutt. Historien er like tykk som gammel melk, men den gjør jobben sin. Alt i alt et veldig underholdende spill.

 

edit:

Det skal fram at jeg spilte dette på pc og ikke xbox.

Endret av Nyhus
Lenke til kommentar

Likte spillet sånn greit nok, men jeg brukte seriøst "Veil" konstant. Så 80% av tiden gikk jeg rundt med ett grønt "slør" over skjermen, dette er jo egentlig ikke helt ideelt. Utover det likte jeg spillet. Ville nok ikke gitt det 8/10 men det er godkjent :)

 

Savner litt de hemmelige rommene bak hakekorsene fra originalen, selv om man må på gulljakt i dette også =D

Lenke til kommentar
Svært skuffet over dette spillet. Det okkulte har jo gått helt av skaftet, og alt overnaturlig skal selvfølgelig lyse grønt. Dette spillet holder ikke mål mot dagens spillmarked, og t.o.m. RTCWS banker dette spillet så det synger.

 

Helt enig.

Dette spillet føler jeg fortjener maks 6 / 10 hos meg. Var pc versjonen jeg fikk prøvd men regner med den er identisk med xbox versjonen.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...