Gå til innhold

Test: Keysonic KSK-6000 U


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har selv byttet ut mitt enorme "gaming" Logitech-tastatur med et lavprofil-tastatur (også laget av Logitech) som ligner litt på Ultra X. Lureste jeg har gjort på lenge. Jeg bruker bare en enste av de ekstra-tastene og det er mute-knappen. Fin knapp når telefonen ringer mens jeg spiller. Har mye bedre plass på skrivebordet etter jeg kvittet meg med det andre beistet.

 

At den nye tastaturet er mye bedre å skrive på trekker jo heller ikke ned.

Lenke til kommentar

Jeg gikk i fella og kjøpte et Logitech Ultra Flat tastatur for et par år siden. Det er ganske likt dette. Jeg sier "i fella" fordi det var bare til irritasjon og plage at layouten var unormal. Det endte med at jeg la det bort etter et par uker og har siden brukt et annet flatt tastatur med standard layout. Et tastatur jeg har blitt glad i pga to fine finesser: Hjul for volum over det numeriske tastaturet og scrollehjul på venstre side av Esc-tasten. (tilsvarer scrolle-hjulet på musa)

Lenke til kommentar

Hm, ultra x har jeg brukt flittig i fire år nå og ikke merket noe til problemer med dårlige taster ennå. Tastaturer er såpass billig uansett så jeg kjøper gladelig nytt tastatur med 2-3 års mellomrom bare jeg slipper disse gammeldagse tastaturene uten flate taster.. :wee:

Lenke til kommentar
Mange av disse flate tastaturene (bla ultra X) har problemer med slitestyrken synes jeg, taster begynner å funke dårlig o.l etter relativt kort tids bruk.

Jeg slet ut to Ultra X i den forrige jobben min. Det flate tastaturet jeg har hjemme holder derimot ennå etter ca 3 års bruk. Så det er nok noe variasjon i slitestyrke mellom de ulike produsentene/modellene.

Lenke til kommentar
Mange av disse flate tastaturene (bla ultra X) har problemer med slitestyrken synes jeg, taster begynner å funke dårlig o.l etter relativt kort tids bruk.

Jeg slet ut to Ultra X i den forrige jobben min. Det flate tastaturet jeg har hjemme holder derimot ennå etter ca 3 års bruk. Så det er nok noe variasjon i slitestyrke mellom de ulike produsentene/modellene.

 

Ja, mulig jeg har vært uheldig, men jeg har slitt ut flere forskjellige modeller, mens større tastatur har holdt seg bedre over det jevne. Jeg synes ihvertfall det virker som det er lettere å få dårlig kvalitet på de flate.

 

AtW

Lenke til kommentar

Sitter med en UltraX her også :yes:

 

Har hatt denne i snart 2 år. Ja, litt irriterende at rester fra peanøtter, potetgull osv kommer under tastene veldig lett og lager trøbbel.

 

Men jeg har lært triksen med å ta ut tasten som sliter, bruke litt trykkluft og sette tilbake tasten. Blir som ny :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...