Gå til innhold

Bing fortsetter å øke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er ikke så veldig rart at Bing får så mye, for den er satt som standard søkemotor i IE.

En ting til som må hjelpe er, når jeg skulle på live.com og laste ned messenger ble jeg automatisk ført inn på bing.com og fra der måtte jeg trykke en link for og komme til live.com. råtten gjort, men helt klart at det generer en del flere søk uten tvil.

Endret av Leetrune
Lenke til kommentar

Hmmm....

 

Bing fortsetter å øke

heter det i overskriften...

 

Lengre ned finner vi

Bing nådde en topp på 9,21 prosent i den første uken i juni, det vil si like etter lansering, men dabbet av mot slutten av juni.

 

 

Dersom det siste stemmer skulle vel overskriften heller ha vært:

Bing fortsetter IKKE å øke
Lenke til kommentar
Håper hw.no fortsetter å holde oss oppdatert på utviklingen videre i sommer.

 

"Bing fortsetter å øke"

"Bing fortsetter å øke enda litt mer"

"Hjørdis (85) fra Ørsta tar i bruk Bing"

...

 

"Bing Bang - new theory of how universe ends" ...

Lenke til kommentar

Bing vil om kort tid få en enorm populæritet, i hvert fall hvis Microsoft definerer antall brukere som tegn på graden av populæritet.

I løpet av sommeren vil MS legge inn oppdatering til IE8 som en del av sin standard online oppdatering. Dermed vil mange få ny nettleser og ny søkemotor uten å tenke mer på dette.

De som forstår at man ved en del tastetrykk og museklikk kan endre søkemotor, er i et klart mindretall hos antall PC brukere.

Hadde det vært slik at man allerede ved oppstart av ny nettleser fikk spørsmål om hvilken søkemotor man vil bruke, så hadde nok mange ikke visst hva de ville velge, men en del hadde nok valgt noe de kjenner til.

Dette er jo en del av fordelen med å eie det største operativsystemet i verden, man kan selv legge inn nye tjenester til brukerene.

 

Jeg har ingen formening om Bing er bra eller ikke på ulike områder.

Endret av plankeby
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...