Gå til innhold

Si hva du mener om artiklene våre


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folkene på nrkbeta (.no) er flinke til å delta i diskusjonene, og har interesse for det de skriver om. De gjør også noe utover å gjengi nyheter- Her kunne dere blitt bedre. Gjør en dette, tror jeg også kvaliteten på artiklene heves samtidig - den bærer preg av å være litt for tabloid og overfladisk i formen - artiklene mangler ofte den tyngden jeg forventer av hw-nettverket.

 

Dere kan jo begynne nå - liten vits i en tilbakemeldingstråd dersom den blir oversett.

 

Nå kommenterer jeg rett fra siden, men plassen over er alt for liten, også er det en stygg scrollbar. Vis heller de 10 første kommentarene ordentlig, med denne kommentarboksen i bunn, sammen med en link til forumtråden.

Endret av meastp
Lenke til kommentar

Da vil jeg gjerne bruke denne anledningen til å gi dere litt kritikk. Jeg har nemlig merket at siden dere nå har blitt en så etablert IT-portal, er dere veldig forsiktige med hva dere skriver om. Ved anmeldelser gir dere ofte ikke uttrykk for egen mening, men ramser opp spesfikasjoner istedenfor, bare for å være på den sikre siden. Jeg savner at dere våger å gjøre nye ting. Brukeren tilgir alltid feiltramp her og der, men hvis innholdet i artiklene blir kjedelig i lengden, vil antallet lesere synke.

 

Så utnytt det at dere er så etablert i Norge, og skriv mye friere!

Lenke til kommentar

Må si jeg har litt blandede følelser rundt denne funksjonen her. Joda, det er en fordel å kunne skrive en kommentar rett fra artikkelsiden, istedenfor å måtte gå via forumet. Det blir lettere å poste kommentarer, og flere vil sikkert poste kommentarer nå som det er blitt så lett. På en annen side vil flere hoppe rett over alle innleggene som er postet, og poste sitt eget fra den fine boksen nederst på artikkel-sidene. Jeg er redd for at folk i mindre grad kommer til å kommentere på hverandres innlegg enn det det er gjort til nå. Diskusjon.no handler jo nettopp om å diskutere (samt informere, prate, stille spørsmål etc). Om vi får mindre diskusjon av denne funksjonen vil det jo gå imot det overordnede målet til forumet (å være en diskusjonskanal).

 

Men jeg skal ikke si for mye enda. Funksjonen er jo nettopp kommet. Tendenser ser vi først etter en stund. Men sånn rent nå tror jeg denne funksjonen vil føre mer positivt med seg enn negativt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...