Gå til innhold

Si hva du mener om artiklene våre


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg liker idéen og tanken bak, men frykter at det er et steg i feil retning. GCardinal oppsummerer det fint.

 

Diskusjonen kan lett degraderes til kun slengkommentarer, og fra de får man skjeldent noe nyttig. Jeg liker vell egentligt best kommentarsystemet til digg.com og digi.no, da man får et veldig sterkt fokus på diskusjonen

Lenke til kommentar
Overskrift:

"Si hva du mener om artiklene våre"

 

Svar:

Oppsumert: Lavere og lavere kvalitet for hvert år - men flere artikler. En stor andel av dem kunne like gjerne vært trykket i VG e.l. "Entusiast"-stedet Hardware.no er dødt - eller døende - om man ser bort ifra forumet.

 

Akkurat, dette har vi prøvd å poengtert flere ganger, men det virker som om ledelsen i hw.no enkelt ignorerer slike kommentarer. For å si det slikt det er helt greit for meg at dere ønsker flere lesere og vil heller bli slik som itpro og digi, men da får dere da gå ut å si det som det er til oss lesere også.

 

Vi beklager men entusiaststoff og dyptgående tester blir nedprioritert til fordel for lettleste pressemeldinger som skaffer oss flere klikk på reklamene.

Lenke til kommentar

Det er et par faktorer som gjør at diskusjonene hos tek.no ikke vil falle på nivå med de hos ITavisen:

 

1 - Journalistene her gjør en mer dyktig jobb både hva flott skriving gjelder og kvaliteten på artikkelen.

 

2 - Tek.no hører på leserne.

 

3 - Tek.nos artikkler er ikke kjøpt og betalt av Apple (merk, er ingen fanboy hverken den ene eller den andre rettningen)

 

4 - noe sier meg Tek.nos lesere er mer voksne

 

Dette var et flott tiltak, og forøvrig et av mine forslag til forbedring :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...