Gå til innhold

Tilbake til Liberty City (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gode nyheter dette, absolutt. Men litt for lenge til :cry:

Også trist at vi ikke spiller som Nico ... Begynte å ble ganske glad i fyren etterhvert :love: Kanskje den beste spillprotagonisten jeg har vært borti, definitivt den mest komplekse og dype.

 

Lurer på om det stemmer at ekstramaterialet skal være like stort i omfang som Vice City og San Andreas var i forhold til GTA3 :ph34r:

Sier ikke nei takk jeg, så lenge vi tilbys en interessant historie denne gangen også (historien er grunn til at jeg faktisk gadd runde GTA4, dette er faktisk det første sandbox-spillet jeg har spilt ferdig)

Lenke til kommentar
Og hvorfor kommer den ut bare til Xbox??

Hva med PS3 da??

Nå betaler PS3-eiere for å velge den dårligere konsollen :D

 

 

 

Hoho :tease:

 

Tja, vi PS3-eiere får vell nøye oss med usle Killzone 2 og InFamous i starten på neste år, mens dere koser dere med ny hovedperson og ett par ekstra oppdrag i GTA4. :)

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar
Og hvorfor kommer den ut bare til Xbox??

Hva med PS3 da??

Nå betaler PS3-eiere for å velge den dårligere konsollen :D

 

 

 

Hoho :tease:

 

Tja, vi PS3-eiere får vell nøye oss med usle Killzone 2 og InFamous i starten på neste år, mens dere koser dere med ny hovedperson og ett par ekstra oppdrag i GTA4. :)

 

Ja og Xbox har jo bare Gears of War, Halo, Mass Effect, Forza, Lost Odyssey. Little Big Planet er bra det men jeg kjøper ikke PS3 fordi de har et bra ekslusivt spill :tease: :!: :w00t::D

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...