Gå til innhold

Tilbake til Liberty City (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror jeg holder meg utenfor Liberty City...:) GTA4 var årets skuffelse for min del.

 

Endelig en som er enig med meg. Det helt klart svakeste av alle GTA spillene jeg har spillt. GTA 3 troner fremdeles øverst. Var alt for repetivt og lite å gjøre i GTA IV. I de tre andre spillene har jeg brukt 100-vis av timer på å bare kjøre rundt, finne gjemte pakker, kjøre ned folk, drepe folk på brutale måter, finne gjenger og få de etter meg, skape kaos på veiene, erte politiet osv. Mens GTA IV var jeg mett på etter 25 timer. Klart, det er et bra spill, men en skuffelse iforhold til hva jeg forventet av en serie jeg har brukt så mye tid på. Nå har jeg GTA IV på PS3, men hadde ikke kjøpt mer innhold uansett om jeg hadde hatt xbox 360-versjonen.

Lenke til kommentar

Skal ikke nekte på at DLC gjør det litt attraktivt å skaffe seg en 360, men det blir ikke før jeg vet hva vi faktisk snakker om - for alt vi vet kan det bare være 120 minutter med innhold.

 

Det som også er litt spennende er å se om dette innholdet kommer til PC-utgaven, som er en Microsoft plattform - jeg tviler personlig.

Lenke til kommentar
Skal ikke nekte på at DLC gjør det litt attraktivt å skaffe seg en 360, men det blir ikke før jeg vet hva vi faktisk snakker om - for alt vi vet kan det bare være 120 minutter med innhold.

 

Det som også er litt spennende er å se om dette innholdet kommer til PC-utgaven, som er en Microsoft plattform - jeg tviler personlig.

 

Det kommer 2 episoder med rundt 10 timer gameplay hver. Det har vært kjent leeeeeeeeeeenge.

Lenke til kommentar
Som vanlig leser man mye hodeløst tullprat om konsoll vs konsoll. Makan til tøv.

 

og som vanlig en sur å seriøs gledesdreper:)

Det er ingen glede i å lese grunnløst fanboy prat.

 

ja du høres jo ikke ut som en ps fanboy

 

Støtter Theo i denne. Jeg er ingen PS fanboy, har kun en PS2, og ikke tenkt å kjøpe PS3, men å drive å dra frem andre konsoller og rakke ned på de i en diskusjon som ikke har noe med konsollene å gjøre blir for dumt.

Lenke til kommentar
Som vanlig leser man mye hodeløst tullprat om konsoll vs konsoll. Makan til tøv.

 

og som vanlig en sur å seriøs gledesdreper:)

Det er ingen glede i å lese grunnløst fanboy prat.

 

ja du høres jo ikke ut som en ps fanboy

 

Støtter Theo i denne. Jeg er ingen PS fanboy, har kun en PS2, og ikke tenkt å kjøpe PS3, men å drive å dra frem andre konsoller og rakke ned på de i en diskusjon som ikke har noe med konsollene å gjøre blir for dumt.

 

ja greit, tar tilbake mitt gledesutbrudd.

men jeg kan formulere om setningen min litt. det jeg syntes er rart er at GTA har på en måte vert "eksklusivt" på ps alle disse årene åsså kommer nå oppdateringen først på xbox? noen som har hørt når ps oppdateringen kommer?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...