Gå til innhold

Tilbake til Liberty City (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes GTA III er det beste spillet i serien. Synes ikke det er en liten by, men 1 stor by oppdelt i 3 deler og interessange steder med masse å utforske. Musikken og samtalene på radioen er også det helt klart det beste. Koser meg virkelig når jeg hører på, og kan stoppe opp bare for å høre hva de snakker om eller nyte musikken. Og kort spilletid? Jeg har brukt så mange timer i dette spillet at jeg ikke har tellingen lengre. GTA IV brukte jeg 25 timer på før jeg var lei. Synes rett og slett at det eneste GTA IV er bedre på enn GTA III er grafikken og fysikken, men det hjelper ikke meg når jeg har det MYE gøyere i GTA III :)

Lenke til kommentar
Hvordan kan folk si at GTA III er det beste GTA-spillet?

Null valgmuligheter, liten by, kjedelig story og kort spilletid.

 

Det var bra i 2001 men i 2008 når det ikke opp til særlig mye.

Personlig er favoritten Vice City og det er like bra den dag i dag som for seks år siden:

 

Kort spilletid: Nope. Ca like lang story, men med Kill Frenzy's, politi-, ambulanse-, brannbil-, pizza- og taxi-oppdrag, Dodo's, en by som man har lyst til å bli kjent i, osv, i tillegg.

 

Null valgmulighet: Hvilken type valgmuligheter tenker du på da? Greit, man kan ikke påvirke historien, men det lille man kunne i GTA IV er heller ikke noe å skryte av. Pluss i Vice City kunne man kjøre en tur i byen uten å hele tida bli oppringt (vet man kan slå det av).

 

Liten by: Den er mindre enn Liberty City i GTA IV, men har større sjarm og gir større lyst til å utforske. Bare det å kjøre rundt i Vice City er moro - det er det ikke i GTA IV. Pluss at Vice City har det beste soundtracket i et spill ever.

 

Kjedelig story: Tommys Vercettis historie er ikke kjedelig. Her følger man en mann lavt på rangstigen og følger hans vei mot toppen. Noe man også fikk føle med å kjøpe fine hus.

Nico Belics historie var heller ikke kjedelig, men får ikke følelsen av å komme noen vei. Uansett å langt man har kommet i spillet, gjør han bare oppdrag for andre, ikke for seg selv. Og når han endelig har litt cash, så er det ingenting å bruke de på, bortsett fra våpen.

 

Selv om spillet kom i 2002, så syns jeg det er både gøyere og bedre enn GTA IV.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...