Gå til innhold

Anmeldelse: Saints Row 2 (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så 9/10 fra Eurogamer var ikke så merkelig likevel tydeligvis.

 

Hva var så ille med den? Jeg har spilt racer-spill med dårligere kjørefysikk en IV ...

 

Sant det. Bilfysikken var kanskje det beste med hele spillet. Jeg spiller race i GTA4 mer på Live enn de aller fleste bilspillene jeg har.

Lenke til kommentar

Høres alt for moro ut, klarer ikke å vente til det kommer ut på PC! :D

 

Saints Row 2 kommer i butikk førstkommende fredag, for Xbox 360 og Playstation 3. PC-versjonen følger 7. november. Anmeldelsen er basert på Xbox 360-utgaven.

 

Hvor har Gamer.no fått denne infoen fra? Det har gått mye spekulasjoner rundt dette, ifølge denne tråden har ikke THQ satt en dato enda, og PC versjonen er også fjernet fra THQ's hjemmeside, mens Amazon og Gamestop har satt datoen til 10 november.

 

Så jeg spør, er deres info konfirmert/sikkert?

Lenke til kommentar
Saints Row 2 kommer i butikk førstkommende fredag, for Xbox 360 og Playstation 3. PC-versjonen følger 7. november. Anmeldelsen er basert på Xbox 360-utgaven.

 

Hvor har Gamer.no fått denne infoen fra? Det har gått mye spekulasjoner rundt dette, ifølge denne tråden har ikke THQ satt en dato enda, og PC versjonen er også fjernet fra THQ's hjemmeside, mens Amazon og Gamestop har satt datoen til 10 november.

 

Så jeg spør, er deres info konfirmert/sikkert?

PC-datoen vi opererer med her ble bekreftet av distributøren like før artikkelen ble publisert i dag. Vi forholder oss til offisielle kilder, det vil si utgivere eller distributører, ikke butikker.

Lenke til kommentar
Saints Row 2 kommer i butikk førstkommende fredag, for Xbox 360 og Playstation 3. PC-versjonen følger 7. november. Anmeldelsen er basert på Xbox 360-utgaven.

 

Hvor har Gamer.no fått denne infoen fra? Det har gått mye spekulasjoner rundt dette, ifølge denne tråden har ikke THQ satt en dato enda, og PC versjonen er også fjernet fra THQ's hjemmeside, mens Amazon og Gamestop har satt datoen til 10 november.

 

Så jeg spør, er deres info konfirmert/sikkert?

PC-datoen vi opererer med her ble bekreftet av distributøren like før artikkelen ble publisert i dag. Vi forholder oss til offisielle kilder, det vil si utgivere eller distributører, ikke butikker.

 

Okei får virkelig håpe at den datoen stemmer da :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...