Gå til innhold

Football Manager 2009 i full 3D (PC/PSP)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

3d kan bli bra. Men håper ikke det blir for tungt for motoren, slik at lastetidene etter hver kamp blir evig lange igjen. Der var jo FM 08 en stor forbedrelse fra de tidligere versjonene. Tar toppen 15 sek med lasting. Dette med mer realistiske overganger kan vel bli litt repetivt i lengden. Det står i artikkelen at "visse klubber vil gå for visse spillere". Da kan vi vel regne med at hver gang vi begynner en ny save, så kjøper de samme klubbene de samme spillerne. Det blir jo litt kjedelig. Det er et eksempel på det på FM 08 også. Der kjøper alltid Chelsea Goran Pandev (hos meg ivertfall). Og hvis det blir enda mer av det i FM 09 kan det fort bli litt kjedelig. Men jeg gleder meg stort til FM 09 uansett, og skal klart ha det i samlingen :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC
Mer underholdning for de som liker det. Du veit, trenerene ser jo på kampen de og, så det blir på en måte mer realistisk.

 

Det øker jo underholdningsverdien betraktelig da! Mye bedre å se på en 3D kamp med spillere enn sirkler som virrer rundt på en grønn matte.

 

Nja... For å få det realistisk må du nærme, se detaljer. Tviler på om du kan zoome inn for å sjekke om en takling var frispark eller ikke. Se ansiktsutrykk og fakter spillere gjør. Se hvilke spillere som har bra teknikk og ikke.

 

Hva med publikum, livet/trøkket på kampen ?

Er banene autentiske i 3D, dvs. kjenner du deg igjen fra virkeligheten ?

 

Vil du ikke spille i 3D så slipper du det. Kan spille i vanlig 2D eller bare tekst om det er ønskelig. Ingen som tvinger deg.

 

Jada, jeg er ikke imot 3D som sådan. Jeg ser bare ikke helt poenget med det før det kan lages veldig nært opptil hvordan en kamp oppleves i virkeligheten.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...