Gå til innhold

Football Manager 2009 i full 3D (PC/PSP)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan er de siste spillene egentlig? Jeg spilte CM mye tidlig på 90-tallet, men jeg synes de virker litt for altomfattende og tidkrevende nå. Spiller man mer eller mindre i real time pga at det er så mye man må gjøre?

 

Ikke så ille, men det er ikke sånn i 90 tallet at man kan spille 2-3 sesonger på en dag :)

 

DEt er også veldig omfattende, men mye av tingene kan bli gjort av assistent trener dersom du ønsker det. Realtime blir litt for hardcore for meg...

Lenke til kommentar

Jeg venter bare på en funksjon hvor man kan bestemme hva som skal bestemmes i spillet. Jeg vil hadde så kjappt som det går. Hva skal man med 3d visning? Har levd uten 2d og 3d visning siden det første CM så dagens lys, og er det noe jeg ikke trenger så er det det. Jeg vil ha det enklere, mindre å holde styr på. Jeg kommer vel til å kjøpe dette også, og spille de i 14dager før det havner i skuffen, akkurat som de 3 siste FM. Leve CM 1, 2 og 3!!

Lenke til kommentar

Med 3D får man fullstendig overblikk over kampen,taktikk og om formasjonene fungerer. For man håpe!

Men savner litt mere på taktikk siden. For mange år tilbake spilte jeg ett Manager spill hvor man kunne bygge opp din egen taktikk/formasjon fra bunnen av. Hvor løpene skulle komme og hvordan spillerne skulle bevege seg i angrep/forsvar. Kunne godt tenkt meg noe av disse elementene!

 

M

Lenke til kommentar

Personlig håper jeg at 3d-motoren kan hjelpe meg med å finne ut hvorfor noe som ser ut som en fantastisk pasning med påfølgende klare målsjanse ender med at ballen blir hentet ned og sendt en annen vei. Er det mottaket som er dårlig, eller er det noe annet. Må innrømme at de fleste FM-versjonen har jeg klart å bli forholdsvis greit dyktig i, men i 2009 fant jeg ikke ut av hvordan ting hang sammen.

 

Det er jo greit å se om ballen havner litt ved siden av spillerne eller lignende. Vel vel, det er ikke sikkert at 3d-motoren er så god at det blir mulig en gang, men håpet, ja se det kan ingen ta i fra meg.

Lenke til kommentar
Ny 3D-motor... Vel, da er det bare å glede seg til 2010 hvor barnesykdommene ved 3D-motoren kanskje er borte.

 

Det sagt så kommer jeg nok til å sløse bort noen vintermåneder på dette i år og.. :)

 

 

Greit at det kommer i 3d, men i bunn for dette ligger kampmotoren som kommer fra FM 08 og viderutviklet i FM live. Så bevegelsene vil være lik i 2d og 3d visningen. Det jeg er litt skeptisk til er animasjonene på 3d spillerne. Hvis det ser skikkelig jalla ut så holder jeg meg til 2d visningen. Men jeg krysser fingrene for at SI games fikser dette. De har tross alt jobbet med denne 3d modusene i 3år.

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...