Gå til innhold

kjøre Limousine på 17. Mai?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du trang til oppmerksomhet?

 

Du får sikkert nok av oppmerksomhet med en stretch limousine, men du får neppe oppmerksomhet av den positive typen, da alle kan leie en limousine og med mindre det passer i sammenhengen (bryllup, begravelse, osv.) så kan du fort blir stemplet som en poser.

 

Skal du vekke oppmerksomhet så kan du heller leie en flashy bil, så lar du det ihvertfall ligge en mulighet for at folk tror det er din.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Er bare å kjøre limo på 17 mai det, folk flest ville ikke brydd seg. Og de som hadde blitt med deg inn i limo'en som "venner" hadde forlatt deg like fort som de kom når de oppdaget at du ikke hadde så mye penger likevel. Er du på jakt etter genuine venner så er ikke limo veien å gå. Hva vil du ha ut av et "vennskap" som er basert på at du er han limo fyren? Dessuten, limo er bare blodharry, hvertfall i min verden. 

Lenke til kommentar

Det er også ein vesentlig forskjell på kva du skal med limousinen.

 

Det er stor forskjell på om du slaø kjøyre limousin til samfunnshuset/barneskulen der det er 17, mai markering, eller om du kjøyre rett foran/bak barnetoget, eller om du skal kjøyre limousin til ein finare restaurant/uteplass om kvelden.

 

 

 

Min personlege meining er at limousiner ser skikkelig teite ut, hensikta med å kjøyre limousine er ikkje at det skal sjå flott ut frå utsida. Hensikta er at det skal være flott å sitte inni der du koser deg med gode venner i ein stor skinnsofa, med sterioanlegg, diskolys, bardisk, champagne-kjøler, kalde øl, mat eller kva det enn skulle være.

Rike og vellykka kjøyrer liomousine med sota vinduer for at ikkje andre skal kunne sjå inn, og for at det er meir komfortabel å reise på denne måten enn det er å sitte trangt i ein vanlig personbil. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er noen av dere misunnelig,eller er det en annen grunn til at alle kommenterer bare negativt? Jeg er derimot ikke fattig, men jeg er ikke bærumgutt heller. De fleste vennene mine er fra middelklassen og over. Jeg bor i Noregs 3. Dyreste kommune og nest største innvandrerby. Det er vel positivt og negativt med alt, til og med å kjøre Limousine

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Tror ikke det er noen her inne som er misunnelig, hvem som helst kan ta seg en limo tur, det er ikke den største utgiften. Poenget er bare at det ser og høres teit ut hvis du kun er interessert i å flashe penger og skaffe deg en haug med falske venner kjapt. Men har du et oppmerksomhets behov så er jo limo den kjappeste veien å gå selvfølgelig. 

Lenke til kommentar

Å leige limosine koster vanligvis litt under det det koster å leige enn 50 seters buss, eller omtrent 2-3 gonga prisen av vanlig taxi. Norske limousiner er ikkje av så høg standard at dei kan kreve særlig meir.

Sidan limosinen har fleire sitteplasser så kan det ofte være billegare å ta en limosine enn to taxier.

 

Uansett, i enkelte kretser er det sikkert status å kjøyre limosine, men eg ville gjort dette basert på eigen komfort og ikkje kva andre synest.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Er det andre måter å få dårlig oppmerksomhet på som varer leeeeeennnngggggeee?

Overraskende mange faktisk, noen er lovlige, andre ikke fult så lovlige. Men hva er poenget med dårlig oppmerksomhet? Er det venner du er på jakt etter så er jo det bedre med god oppmerksomhet. 

Lenke til kommentar

Er det andre måter å få dårlig oppmerksomhet på som varer leeeeeennnngggggeee?

Du kan ikke kjøpe deg oppmerksomhet som varer lenge. Å komme i helikopter varer ikke lenge det heller. Heller ikke om du leier en Lamborghini  får du noe særlig oppmerksomhet i lengden.

 

Du får heller ikke venner av sånne ting, joda, du får kanskje folk som vil henge med deg så lenge du later som om du har masse penger, men de blir borte med en gang du slutter å late som.

 

Ikke kjøp deg venner, for det er ikke venner du får men snyltere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...