Gå til innhold

[Løst] Svindla av Eplehuset?


Anbefalte innlegg

For litt over to veker sidan sat eg og skreiv på min Macbook Air 2012 då tastaturet plutseleg slo seg vrang. Trykte eg A, blei det AS, trykte eg S, blei det SD. Dette skjedde også med andre knappar på denne sida av tastaturet. Prøvde å opne feilsøkingsverktøyet, formatere macen og bruke Windows på den utan at det hjalp.

Leverte den eit par dagar seinare inn til Eplehuset i Bergen der to tilsette såg på den og eg fekk inntrykket av at med mindre eg har forårsaka skaden sjølv, skulle det gå fint å få det på reklamasjon. Dei var jo oppegåande nok til å sjå at det måtte vere ein fysisk feil med maskina etter å ha prøvd den og høyrt kva eg hadde gjort for å prøve å ordne den sjølv.

Eg har i mellomtida søkt litt rundt og funne ut at det må vere snakk om ei korslutting i tastaturet, noko som enkelt kan ordnast utan nye deler. Dette skuldast oftast enten ein feil med tastaturet eller fuktskade. Eg har aldri sølt noko som helst på den eller brukt den i fuktige omgivnader så eg kan trygt utelukke at eg har påført skaden sjølv.

No to veker seinare får eg beskjed om at teknikaren ikkje har funne feil på den og at eg difor skal betale 599,- for feilsøkinga. Så då konkluderer eg med at anten har maskina på mirakuløst vis reparert seg sjølv dei to vekene den har vore inne, eller så har teknikaren ordna den og rett og slett lyg om at han ikkje fann feil på den for å kunne ta betalt i staden for å la det gå på reklamasjon.

Skal eg verkeleg måtte betale for dette?

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du ikke har avtalt (eller signert et dokument som sier) at du skal betale for feilsøking, har de ikke rett til å kreve det av deg heller.

Dersom man leverer fra seg en datamaskin til en butikk for at de skal fikse et problem, da sier det jo seg selv at de må feilsøke for å finne ut hva problemet skyldes, før de kan si noe om det eventuelt dekkes av garanti/reklamasjon?

 

Spørsmålet her er vel ikke hvorvidt trådstarter har sagt ja til feilsøking, men om feilen er fikset eller ikke, og om det dekkes av garanti/reklamasjon.

Lenke til kommentar

No to veker seinare får eg beskjed om at teknikaren ikkje har funne feil på den og at eg difor skal betale 599,- for feilsøkinga. Så då konkluderer eg med at anten har maskina på mirakuløst vis reparert seg sjølv dei to vekene den har vore inne, eller så har teknikaren ordna den og rett og slett lyg om at han ikkje fann feil på den for å kunne ta betalt i staden for å la det gå på reklamasjon.

 

Skal eg verkeleg måtte betale for dette?

Hvis teknikeren finner feil, og lyver om det for å få deg til å betale 599 kroner, så må han være blåst i hodet. Rett og slett fordi han/verkstedet ville fått mye mer enn 599 kroner fra Apple for å reparere feilen.

 

Jeg ser det derfor som særdeles lite sannsynlig at han lyver om dette, og at transport eller annen behandling av laptop'en har ført til at feilen har forsvunnet.

 

Må du betale for det? Ja.

Lenke til kommentar
Takk for alle svar! Etter litt diskutering fram og tilbake enda det med at eg slapp å betale gebyret. Då eg leverte den i butikken fekk dei sjå korleis tastaturet oppførte seg og sa rett ut at dei såg det måtte vere ein fysisk feil og at det skulle gå fint å få dekka dette på reklamasjonen dersom det ikkje var sjølvpåført. Macen har stått på ein pult i same rom i lang tid og aldri blitt sølt på då dette skjedde, så både fukt og slag er heilt utelukka. Det var garantert snakk om ein fysisk feil som vedvarte i nesten ei veke før eg leverte den til reparasjon, så ja eg føler framleis at det er noko som ikkje stemmer her. Når det er sagt, har eg lært og kjem til å dokumentere grundig ved slike tilfeller i framtida. Ord er ikkje nok.

Endret av Douglas Quaid
Lenke til kommentar

 

Må du betale for det? Ja.

 

Nei. Feilen var beviselig der når pc-en ble levert inn til reklamasjon. Da følger det av fkjl. at forbrukeren ikke skal belastes for feilsøking og retting så lenge det ikke er en selvforskyldt skade. Ettersom feilen ikke kan påvises under service kan ikke verkstedet kreve betalt siden de ikke kan sannsynliggjøre at det er snakk om brukerfeil. (At dunking under frakt har løst problemet er godt mulig, men det betyr lite i denne sammenhengen.)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...