Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Noen flere som har skaffet Asetto Corsa? Kjøpte det her om dagen, prøvde såvidt litt med pad, men det var rimelig håpløst. Blir nok nødt til å finne tilbake ratt og pedaler........ men det lille jeg fikk prøvd virket meget bra, bli spennende å få satt seg litt inn i det utover.

 

Noen som har prøvd mulitplayerdelen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Da var det på tide å prøve Metro 2033 Redux! Har gledet meg til denne remaken, da jeg ikke har fått spilt originalen da det ikke er mulig å spille skikkelig på PC.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Da var det på tide å prøve Metro 2033 Redux! Har gledet meg til denne remaken, da jeg ikke har fått spilt originalen da det ikke er mulig å spille skikkelig på PC.

 

Jo? Jeg spilte originale Metro 2033 på pcen uten noen problemer :)

 

Synes dog det er litt dårlig at dem tar betalt på nytt bare for en litt større oppdatering.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Jo? Jeg spilte originale Metro 2033 på pcen uten noen problemer :)

 

Synes dog det er litt dårlig at dem tar betalt på nytt bare for en litt større oppdatering.

 

Synes pengene var verd det, med tanke på at dem faktisk har laget et "nytt" spill. Dem har ikke bare forandret på teksturer, men gjort en helomvending av spillet.

 

Jeg hadde ihvertfall store problemer iforhold til ytelse på Metro 2033, men det har og med at jeg har et AMD kort. Pluss at jeg kom til et punkt hvor spillet nektet å forsette, hvor det var en massiv bug som ødela hele spillet, da jeg ikke kunne forsette.

 

Fullførte nettopp 2033 Redux, veldig bra spel! Hadde begge Metro spela frå før, så fikk kjøpt Redux-pakken rimelig på Steam. Hadde dessuten også bare komt vel halvegs i orginale Metro 2033.

 

Har ikke fått spilt det ferdig, ser for meg at jeg blir ferdig med det til helgen.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Har et irriterende problem... ved nedlasting så går det så ufattelig treigt.. Kan ha oppimot 2.1Mbps noen sekunder, for så at hastighet går ned i en rundt 0,2Mbps... Dette er kun i Steam.. Ping blir også skyhøy når nedlasting via steam går, ikke unormalt med mellom 2-3000 i ping... Hva er årsaken til dette?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Har et irriterende problem... ved nedlasting så går det så ufattelig treigt.. Kan ha oppimot 2.1Mbps noen sekunder, for så at hastighet går ned i en rundt 0,2Mbps... Dette er kun i Steam.. Ping blir også skyhøy når nedlasting via steam går, ikke unormalt med mellom 2-3000 i ping... Hva er årsaken til dette?

 

Prøvd å åpne porter? Det er som regel ports som gjør at ting går treg, så det ville jeg først prøvd om jeg var deg.

Lenke til kommentar

Seriøst? Selv har jeg hatt steam lenge, har selv merket at steam får dårligere ytelse, vil heller tro serverne til steam sliter å levere når de får flere kunder og bedre tilbud.

 

Er veldig mange steder der kan kjøpe cdnøkkler for aktivering, og når kanskje 1000 personer laster ned, på en gang er det nok grunnen for det går tregt.

 

Meg står steam ofte i flere minutter før den begynner å laste ned, av og til går ytelsen under 1 MB\s og av og til kan jeg få opptil 12 MB/S nedlastinghastighet, virker ut som det er verst på kveldstid.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Prøvd å bytte server ja....

Åpne porter ja....hmmm... ikke min sterke side kjenner jeg.... her trengs litt forklaring.. Gjøres dette i router eller i programvare?

 

Hvis du laster ned Teamviwer og sender meg ID (PÅ PM) så kan jeg fikse det for deg dersom du vil. Tar 5 min. :)

 

Thief verdt 10 mon tro?

 

Noe av det verste avskummet jeg har spilt. Ikke verd 5 euro en gang.

 

Seriøst? Selv har jeg hatt steam lenge, har selv merket at steam får dårligere ytelse, vil heller tro serverne til steam sliter å levere når de får flere kunder og bedre tilbud.

 

Er veldig mange steder der kan kjøpe cdnøkkler for aktivering, og når kanskje 1000 personer laster ned, på en gang er det nok grunnen for det går tregt.

 

Meg står steam ofte i flere minutter før den begynner å laste ned, av og til går ytelsen under 1 MB\s og av og til kan jeg få opptil 12 MB/S nedlastinghastighet, virker ut som det er verst på kveldstid.

 

Det har som oftest med at folk ikke forstår at dem må åpne porter i ruteren sin. Nedlastningsservere har ikke så veldig mye å si, og den Norske skal gi best nedlasting da den er nærmest.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Takk @TheWhistleblower, tenkte å kjøpe det da jeg like Dishonored veldig og nye thief minte veldig om det, men hørt samtidig at det er crap.

 

Derimot, noen som har prøvd Wargame spillene? Ser Wargame Franchise pack også er på tilbud for bare 20€. Liker strategi, men usikker. Har så mange spill på Steam listen jeg ikke har spilt i det hele tatt :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Takk @TheWhistleblower, tenkte å kjøpe det da jeg like Dishonored veldig og nye thief minte veldig om det, men hørt samtidig at det er crap.

 

Var akkurat samme grunnen til at jeg kjøpte Theif, men så viste det seg å være en tabbe. Dog var det på impuls..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...