Gå til innhold

Den store EVE-Online tråden.


Anbefalte innlegg

Har spilt EVE av og på i et år nå, og har vært medlem av et high-sec corperation. Har vært med på en del low-sec roams, men føler ting går veldig tregt i dette corperationet. Spesielt siden vi alltid er war-decced, og da nesten ikke får lov til å gjøre noe.

 

Jeg har lyst til å se den andre siden av EVE, og lære PvP. Kunne tenke meg å spille som pirat, eller være medlem i et low-sec/null-sec corp som gjør mye PvP. Er det noen her som kunne tenke seg å invitere en delvis n00b, med rundt 15m skillpoints?

Kan alltids bli med i "Brave Newbies Inc" hvor du vil møte andre spillere med samme mindset. Masse forskjellige corps med ulike agendaer, men felles for alle er vel at man er relativt fersk.

 

har 2 mottoer som teller: -Learning by doing- og - Most fun pr/hour- ;-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som fikk med seg fighten som startet i går?

Helt sjukt, største i spillets historie.

 

http://www.pcgamer.com/2014/01/28/eve-onlines-biggest-ever-battle-trillions-of-isk-in-damages-and-over-70-titans-lost/

 

Bare de titan skipene som ble ødelagt er verdier for over $210 000 uten fitting.

Jeg holdt på fra ca klokka 20 i går, til klokka var 5 i dag tidlig. Tror jeg greide å komme på 17 titan killmails.

Da ble jeg til slutt så trøtt at jeg måtte jumpe ut av systemet.

Var en episk kamp som spillet ikke kommer til å se maken til på lang tid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det å tilbringe 9 timer og se på et 0-1fps slideshow hvor man selv ble poddet for 2 timer siden uten å vite det minner meg på hvorfor jeg sluttet med EVE.

Og det at det tar jævlig lang tid å få gjort noe som helst. Og at mesteparten av tiden går på å logge inn for å sette på ny skilltraining.

Lenke til kommentar

Det å tilbringe 9 timer og se på et 0-1fps slideshow hvor man selv ble poddet for 2 timer siden uten å vite det minner meg på hvorfor jeg sluttet med EVE.

Vis oss et annet spill som kan ha 2-4000 spillere i samme slag uten at ting går litt tregt. Man MÅ ikke være med i massive slag i nullsec, det er et valg man tar, akkurat som alt annet i dette spillet.

 

Og det at det tar jævlig lang tid å få gjort noe som helst. Og at mesteparten av tiden går på å logge inn for å sette på ny skilltraining.

 

Du mener det tar lang tid å trene skills antar jeg? Man kan lovlig kjøpe ferdig trente chars om det er ønskelig.

Lenke til kommentar

 

 

Det å tilbringe 9 timer og se på et 0-1fps slideshow hvor man selv ble poddet for 2 timer siden uten å vite det minner meg på hvorfor jeg sluttet med EVE.

Vis oss et annet spill som kan ha 2-4000 spillere i samme slag uten at ting går litt tregt. Man MÅ ikke være med i massive slag i nullsec, det er et valg man tar, akkurat som alt annet i dette spillet.

Og det at det tar jævlig lang tid å få gjort noe som helst. Og at mesteparten av tiden går på å logge inn for å sette på ny skilltraining.

 

Du mener det tar lang tid å trene skills antar jeg? Man kan lovlig kjøpe ferdig trente chars om det er ønskelig.
Jo men det er jo ikke gøy. Også koster det jo milliarder av isk. Og da har en gjerne en god rik karakter fra før av. Endret av Quakecry
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ja, det vet jeg. Problemen er at jeg har isk, og vil ikke ha PLEX, lol. Jeg har to konotrer, og om jeg spiller, er det kun det ene som jeg bruker, og har lyst til å bli kvitt en char på kontor før jeg stenger det, men da få jeg bare mer isk. Litt dumt at du kan kjøpe PLEX med ekte penger, men kan ikke selge PLEX for ekte penger, for eksempel.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Vekker livet i denne tråden nå.

 

Med at jeg er tilbake på forumet her nå, så kan jeg jo si at jeg fortsatt spiller EVE Online. Men spiller nok ikke like mye nå som jeg gjorde for noen år tilbake. Men er aktiv nok til å lage noen videoer i fra EVE Online i ny og ne.

 

Her er min siste video som jeg laget i fra en event som skjedde i Tama ca 5 måneder siden.

 

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...