Gå til innhold

Destiny: Hva tenker du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble faktisk positivt overrasket. Men så var hypen min veldig lav før betaen.

 

Jeg må innrømme at det var ikke før forrige onsdag at Destiny havnet på radaren min en gang. Det var da jeg begynte å lese litt om det og kikke på litt videoer og slikt. Og tilfeldigvis så snublet jeg innom denne tråden akkurat i det noen la ut en betanøkkel. :p

 

Så min hypekurve er også stigende.

Lenke til kommentar

 

Ble faktisk positivt overrasket. Men så var hypen min veldig lav før betaen.

 

Jeg må innrømme at det var ikke før forrige onsdag at Destiny havnet på radaren min en gang. Det var da jeg begynte å lese litt om det og kikke på litt videoer og slikt. Og tilfeldigvis så snublet jeg innom denne tråden akkurat i det noen la ut en betanøkkel. :p

 

Så min hypekurve er også stigende.

 

Hva syntes du om pvp kampene? Syntes selv de var morsomme, men ser for meg at etterhvert som folk blir helt 1337 så blir moro faktoren lavere. Men så er det jo mye annen content vi ikke har sett i det hele tatt. Blir kanskje et kjøp dette ja.

Lenke til kommentar

 

 

Ble faktisk positivt overrasket. Men så var hypen min veldig lav før betaen.

 

Jeg må innrømme at det var ikke før forrige onsdag at Destiny havnet på radaren min en gang. Det var da jeg begynte å lese litt om det og kikke på litt videoer og slikt. Og tilfeldigvis så snublet jeg innom denne tråden akkurat i det noen la ut en betanøkkel. :p

 

Så min hypekurve er også stigende.

Hva syntes du om pvp kampene? Syntes selv de var morsomme, men ser for meg at etterhvert som folk blir helt 1337 så blir moro faktoren lavere. Men så er det jo mye annen content vi ikke har sett i det hele tatt. Blir kanskje et kjøp dette ja.

Jeg syntes faktisk det var underholdende. Jeg er ikke spesielt flink i PvP så jeg tipper det vil bli mindre og mindre moro etter hvert som det blir tatt over av tenårings-cyborgs som ikke kan skyte deg andre steder enn i hodet, men foreløpig er det moro. Har heller ikke prøvd andre modi enn Control, men jeg regner med at jeg kommer til å bruke litt tid i Crucibles.

Lenke til kommentar

Kan se ut som at månen ikke vil være tilgjengelig ved launch.

 

Beskrivelse av historien i første DLC, The Dark Below:

 

 

Set deep beneath the surface of the Moon, fans will discover an ancient tomb that has been unsealed, and a dark god who has risen an evil army in the depths of the Hellmouth, the home of the Hive enemy race.

Dette ser ut til å stemme med oppdraget vi fikk i betaen.

Lenke til kommentar

http://www.ign.com/articles/2014/07/30/destiny-the-endgame-is-only-the-beginning-ign-first?watch

 

Hypekurven min er fortsatt stigende. :D

 

Litt kjipt at ikke det blir matchmaking på raids, men det kan jo fikses ved at oss kjøttpucker som sitter her mekker en klan og raider sammen. Eller noe slikt.

 

Men jeg ble gira på dailies, og ikke minst de nightfall greiene. Tror det kan bli bra. :D

Endret av henrikwl
Lenke til kommentar

Hei gutta.

De snakker mye om raids og sånt nå. Jeg syntes det ser temmelig interessant ut og er ganske spent. Spilte betaen en god del og likte det jeg så. Kommer til å spille Destiny med broren min og dama hans, på PS4. Noen av dere som har en litt åpen kalender som kunne vært interessert i å være med på et raid eller to, en gang ut i september/oktober? Er ikke noe snakk om hardcore raiding á la top progress WoW-guild, men en gang i ny og ne? Er mest på jakt etter folk på friendslista mi som er åpen for å delta i raids dersom muligheten skulle oppstå.

Lenke til kommentar

Hei gutta.

 

De snakker mye om raids og sånt nå. Jeg syntes det ser temmelig interessant ut og er ganske spent. Spilte betaen en god del og likte det jeg så. Kommer til å spille Destiny med broren min og dama hans, på PS4. Noen av dere som har en litt åpen kalender som kunne vært interessert i å være med på et raid eller to, en gang ut i september/oktober? Er ikke noe snakk om hardcore raiding á la top progress WoW-guild, men en gang i ny og ne? Er mest på jakt etter folk på friendslista mi som er åpen for å delta i raids dersom muligheten skulle oppstå.

Legg meg til :)

 

PSN = Raggz

Lenke til kommentar

Hei gutta.

 

De snakker mye om raids og sånt nå. Jeg syntes det ser temmelig interessant ut og er ganske spent. Spilte betaen en god del og likte det jeg så. Kommer til å spille Destiny med broren min og dama hans, på PS4. Noen av dere som har en litt åpen kalender som kunne vært interessert i å være med på et raid eller to, en gang ut i september/oktober? Er ikke noe snakk om hardcore raiding á la top progress WoW-guild, men en gang i ny og ne? Er mest på jakt etter folk på friendslista mi som er åpen for å delta i raids dersom muligheten skulle oppstå.

 

Sure! PSN ID: HenrikWL

 

Med forbehold om at jeg er gift og i full jobb, så hvor lang tid det vil ta meg å nå endgame er usikkert.

Lenke til kommentar

 

Hei gutta.

 

De snakker mye om raids og sånt nå. Jeg syntes det ser temmelig interessant ut og er ganske spent. Spilte betaen en god del og likte det jeg så. Kommer til å spille Destiny med broren min og dama hans, på PS4. Noen av dere som har en litt åpen kalender som kunne vært interessert i å være med på et raid eller to, en gang ut i september/oktober? Er ikke noe snakk om hardcore raiding á la top progress WoW-guild, men en gang i ny og ne? Er mest på jakt etter folk på friendslista mi som er åpen for å delta i raids dersom muligheten skulle oppstå.

 

Sure! PSN ID: HenrikWL

 

Med forbehold om at jeg er gift og i full jobb, så hvor lang tid det vil ta meg å nå endgame er usikkert.

 

 

Jobb og kjærester har både jeg og min bror, så det har vi full forståelse for. Derav ikke noe spesielt hardcore. En kveld her, en kveld der. Legger dere alle sammen til når jeg får kjøpt min egen PS4, foreløpig har vi bare en på deling, men vi går til innkjøp av enda en når det nærmer seg release. :D

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Hei gutta.

 

De snakker mye om raids og sånt nå. Jeg syntes det ser temmelig interessant ut og er ganske spent. Spilte betaen en god del og likte det jeg så. Kommer til å spille Destiny med broren min og dama hans, på PS4. Noen av dere som har en litt åpen kalender som kunne vært interessert i å være med på et raid eller to, en gang ut i september/oktober? Er ikke noe snakk om hardcore raiding á la top progress WoW-guild, men en gang i ny og ne? Er mest på jakt etter folk på friendslista mi som er åpen for å delta i raids dersom muligheten skulle oppstå.

Sure! PSN ID: HenrikWL

 

Med forbehold om at jeg er gift og i full jobb, så hvor lang tid det vil ta meg å nå endgame er usikkert.

Jobb og kjærester har både jeg og min bror, så det har vi full forståelse for. Derav ikke noe spesielt hardcore. En kveld her, en kveld der. Legger dere alle sammen til når jeg får kjøpt min egen PS4, foreløpig har vi bare en på deling, men vi går til innkjøp av enda en når det nærmer seg release. :D

Hvorfor ikke :) psn:ooinaru

 

Ble pappa i april så litt travelt er det jo men bare til å plinge på så ser jeg om jeg har tid :)

Lenke til kommentar

Jeg og en kompis av meg har startet en Destiny ps4 clan http://www.bungie.net/en/Clan/151669 Vi planlegger i grunn alle former for aktivitet i Destiny når der kommer ut, og alle er velkomne under det premisset at de kommuniserer gjennom mikrofon når de spiller :)

 

Awesome, jeg joiner gjerne. :) Får en "Ermahgerd, fehr er fehr" når jeg klikker den linken - hva heter klanen, så kan jeg søke den opp ved navn?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...