Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd


InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Inter blir nok vanskelige, vi får se hvordan de spiller nå etter sommepausen. Werder Bremen og Twente er gode lag så det blir spennende og sannsynligvis jevne kamper. Gleder meg til å se om Crouch prikker inn CL formen slik han pleier.

 

Så lenge vi ikke faller sammen bakover, slik som borte mot Young Boys, har vi gode muligheter til å avansere.

Lenke til kommentar

Noen som så kampen i går?

Ble nesten litt flau. Har ikke sett dem spille så dårlig på lenge. Kampen mot Young Boys borte var til og med bedre en dette her.

Lurer fælt på hva som skjedde. Er stallen for ung? Takler dem ikke presset med flere kamper i samme uke. Tanken på Champions League ble kanskje så stor at de ikke klarte å prestere. De hadde ikke mer en 4-5 brukbare spill mot mål gjennom hele kampen. Lennon ble som en lilleputt, klarte ikke å gå forbi en eneste gang. Mens Bale slet med å få til passninger. Huddlestone som normalt har vært med på å roe ned laget slet gjennom hele kampen.

Bakover var de som en sil. Klarte ikke å markere eller følge spillerene. Ingen som tar kontroll, og sier i fra når ting går dårligt. De trenger en leder, en som er litt eldre i nøtta og ikke er redd for å si fra. Kan bli bra med Gallas bak der.

 

Helt ærlig så håper jeg at forklaringen er en sen kveld på byen med alt for mye veske i kroppen.

Lenke til kommentar

Werder Bremen i kveld. Formen til laget lar vente på seg. La oss håpe Van Der Vaart og Crouch kan kombinere fint på topp.

 

Modric (usikker), Dawson, Defoe og Gomes er ute.

 

Ledley King er klar og pleier heve standarden på hele laget.

 

Tipper startelleveren blir dette:

 

            Cudicini
Corluka - Gallas - King - Ekotto
Lennon - Huddlestone - Palacios - Bale
         Van der Vaart
            Crouch

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg vet ikke om jeg har så veldig sansen for denne diamanten de spiller for tiden.

Mot West Ham funka det så dårlig at jeg fikk abstinenser i andre omgang.

 

Og at Harry fortsetter å bruke Bale som back er en skam. Greit nok at han sparer spillere, men føler ikke at Bale har hatt en eneste god kamp som back. Han trenger å kunne utfolde seg på midten, og ikke være redd for å være siste mann med ball på kanten.

Så har vi Lennon som ikke utfordrer lengre. Hutton prøvde gang på gang og lyktes flere ganger, men Lennon var utrolig passiv mot West Ham.

Skjønner ikke hvor motivasjonen har reist hen.

 

Også utrolig frustrerende med alle skadene i forsvar.

Med både daws, gallas og king (spiller kanskje) ute så ser det skralt ut bak.

Står på Tottenham sine sider at Harry stiller med Corluka i midt om ikke King blir friskmeldt.

Corluka er den største pysa noen gang. Ofte er han størst på banen, men faen om han skal takle. Snur ræva til og håper det går bra.

Var jo han som ikke holdt markeringen mot West Ham også..

 

Ønskeellever i kveld må være en standard 4-4-2 med Huddlestone og VdV på midten.

Crouch alene på topp har jo vist seg å ikke fungere i det hele tatt de siste kampene, så han trenger virkelig støtte fra Pav eller Keane.

 

Selv om vi vant mot Wolves for to uker siden så var kampen preget av akuratt det samme som mot West Ham, men de 15 siste minuttene så spilte de skikkelig fotball.

 

Skal ting fungere så må de spille slik de gjorde i fjor når ting var på topp. Bruke vingene og rask fotball.

Satt å kikka på gamle MOTD fra BBC, og scoringene kom ofte på Lennon raid ned til dødlinja og 45 ut hvor Defoe klinka den inn.

Hvorfor prøver de ikke mer på det?

 

Uff, mye negativt fra meg nå, men kjipt når jeg sitter med følelsen av at Harry ikke utnytter spillerene godt nok og at spillerene som har potensiale ikke yter.

Endret av Hille
Lenke til kommentar

Jøss, så det er noen andre Spurs supportere her altså? :)

 

Er veldig spent før kampen i kveld. Etter fadesen mot West Ham og en ganske slett oppvisning mot Scum (dog med et veldig reservepreget lag) tror jeg Harry må jobbe med moralen i laget.

 

Gomes ser ut til å være klar, men ITKs sier at Harry ikke er godvenn med Gomes for tida mens han synes Cudicini har spilt bra. Godt mulig Harry velger Cudicini foran Gomes i kvelden kamp, noe jeg virkelig ikke kan forstå. Gomes er et soleklart førstevalg mellom stengene i mine øyne.

 

Daws, Gallas, Kaboul ute av spill lager problemer i forsvaret. Håper virkelig King er klar, men ser kanskje helst at han likevel sparer seg til PL kampen om han sliter. Charlie har som du sier ikke noe å stille opp med i midten dog, så vi trenger King. Problemet er at han ikke kan spille 2 kamper i uka. Hutton overbeviste mot Scum og bør kanskje få sjansen.

 

 

Dessverre ser det ut som vi trenger Bale som back denne kampen, selv om jeg også selvsagt vil ha han med frem på kanten der han virkelig imponerer i de fleste kamper. Lennon ser ut til å ha mistet all motivasjon. Han mister ballen, presser ikke fremover og leverer ikke pasningene han har vært klinisk på tidligere. Håper på Bentley, Huddlestone, Jenas, Bale. Men tipper Bale blir bak, så kanskje gi Kranjcar en sjanse? Skulle gjerne hatt Sandro i CL troppen nå.

 

VdV i fremskutt rolle sammen med Pav eller Crouch. Crouch har en tendens til å bli veldig tent i CL kamper så jeg tror vi satser på han.

 

Håper:

 

Gomes

Hutton, King, Bassong, BAE

Bentley, Huddlestone, Modric, Bale

VdV

Crouch

 

Tipper:

Cudicini

Hutton, Corluka, Bassong, BAE

Lennon, Palacios, Modric, Bale

VdV

Crouch

 

EDIT: Glemte at Modric er klar :-O

Endret av Igniztion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...