Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd


InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Hille: Jeg registrerer at du ikke har vært så begeistret over Modric og ikke mener at han er en viktig brikke i laget vårt. Men hva mener du om hans innsats i Utd-kampen?

 

Jeg var happy med han i United kampen. Utenom en del feilpasninger og litt småslurv følte jeg hat han var en av våre beste den kampen.

 

Edit: Forøvrig så er jeg veldig enig i lagoppstillingen du har satt.

Ønsker virkelig å få sett kranjcar tilbake på banen. Og er ikke mer en 2 dager siden jeg faktisk satt å diskuterte dette med fatter. Til å ha så mye skader har vi klart oss veldig greit. Lett å si det i etterkant, men skulle likt å sett hvordan serieåpningen hadde blitt om vi faktisk hadde hatt fulltallig lag.

Endret av Hille
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da er Spurs lagoppstilling bekreftet. Det ble som jeg håpet bortsett fra at en skadefri (?) Huddlestone spiller i stedet for Jenas, men det er jo bare bra :)

 

Cudicini

 

Hutton - Gallas - Kaboul - BAE

 

Lennon - Modric - Thudd - Bale

 

VDV

 

Crouch

 

Innbyttere: Pletikosa, Bassong, Jenas, Kranjcar, Palacios, Keane, Pavlyuchenko

Endret av Solaar
Lenke til kommentar

Lenge siden noen kan si at de har utspilt Inter på denne måten her.

Bale dominerer på kanten. Maicon har jo faen ikke sjangs!!

Modric varter opp med storspill. Nå må han bare få bort de stygge småfeilene, som headingen han bommer på som ender i et skummelt frispark rett etterpå.

Van der Fart fortsetter hvor han slapp. Alt fungerer i denne førsteomgangen. Nå vil jeg bare se mer fra Lennon. Noen knusende løp til dødlinjen med 45 ut.

Lenke til kommentar

Vi har spilt veldig bra hele kampen, alle presterer godt men håper vi får igang Lennon i andre omgang. Samtidig er jeg urolig for Hutton med gult, kan fort bli en annen farge i neste omgang.

 

Håper gutta klarer å holde konsentrasjonen i en omgang til, det er så lite som skal til før man slipper inn mål mot et lag som dette. Det oser klasse av hele Inter-laget, og da er det litt kult å kunne si at vi alikevel har vært bedre enn de så langt.

Lenke til kommentar

Gareth Bale er helt sinnsyk for tiden, han rykker jo noe verre forbi verdens beste høyreback... klasseforskjell hele kampen.

 

Gratulerer med seier!

 

det som er merkelig er "alle" spurs tilhengerene som hatet Bale for ikke lenge siden da denne rekken uten seier holdt på. Hvordan er det mulig?

Det er da hundre prosent naturlig, fyren eide ikke selvtillit og spilte crap i tillegg til det psykiske med tanke på tapene. Fotballfans er en overtroisk gjeng.

 

Hat er forøvrig et sterkt ord.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Gareth Bale er helt sinnsyk for tiden, han rykker jo noe verre forbi verdens beste høyreback... klasseforskjell hele kampen.

 

Gratulerer med seier!

 

det som er merkelig er "alle" spurs tilhengerene som hatet Bale for ikke lenge siden da denne rekken uten seier holdt på. Hvordan er det mulig?

Det er da hundre prosent naturlig, fyren eide ikke selvtillit og spilte crap i tillegg til det psykiske med tanke på tapene. Fotballfans er en overtroisk gjeng.

 

Hat er forøvrig et sterkt ord.

 

Ikke hat kanskje, men de ville jo ha han solgt. Iallefall mange. Å jo det er merkelig. Han spilte jo også veldig bra før han kom inn i denne perioden.

Lenke til kommentar

Gratulerer folkens, vi ble rett og slett rundspillt - ikke mer å si. Bale mot Muntari + $$?

 

Takk :) Kan evt bytte Eto'o mot Keane?

 

det som er merkelig er "alle" spurs tilhengerene som hatet Bale for ikke lenge siden da denne rekken uten seier holdt på. Hvordan er det mulig?

 

Hvilke Spurs-tilhengere snakker du om da? Jeg vil anslå at jeg kjenner ca 200 Spursfans i Norge og jeg frekventerer alle de største engelske Tottenham forumene, aldri har jeg hørt eller lest at noen har betvilt Bales potensiale. Tvertimot har de aller fleste vært godt kjent med at vi lenge satt med fotballøyas best bevarte hemmelighet. Selv ikke på tottenhamsvenner.no har det vært noe tvil om gutten så vidt jeg kan huske.

Lenke til kommentar

Ok det var kanskje ikke så gale, men mener å huske at det under flere kamper var tendens til piping og forskjellig. Det vart iallefall hauset voldsomt opp som om at det var Bale sin feil at seirene ikke kom. Kanskje media sin feil også. Kjenner bare at par spurs tilhengere så kan hende jeg tar helt feil.

Lenke til kommentar

Fantastisk lagseier. Bale herjet, Modric hadde kontroll, Huddlestone og Jenas var sterke, Lennon hadde noen fine løp og ser ut til å være på vei til form igjen.

 

Med Dawson tilbake bakerst (ca 3 uker visstnok) og Defoe på topp (også ca 3 uker) er vi knallsterke.

 

Uansett en veldig sterk seier, og de aller fleste viste frem sine beste sider.

 

Eneste jeg har noe å si på er egentlig Hutton, som gang på gang sliter med å følge fintene til Pandev og Eto'o. Han virket også mer usikker fremover denne gangen.

 

uansett... Ekstase!

Lenke til kommentar
Savnet etter Jose Mourinho er merkbart. Særlig i går kveld. Min påstand er at Bale ikke hadde skapt noe på 180 minutter dersom Jose var trener for Inter. Og den påstanden skal du argumentere godt for at jeg skal gi meg på.

 

Siden vi møtte Tottenham sist så har det vært snakk om Bale. Bale, Bale, Bale. Og enda litt mer Bale. At vi da ikke klarer å holde styr på han er for meg helt ufattelig. Jeg ønsker å bemerke at vi tar fra Bale ballen én gang på 180 minutter - fordi vi er tre mann rundt han. Hvordan i innerste Jammerdalen er det ikke mulig å forutse det?

 

Benitez stiller i den mest naive startoppstilling sett til dags dato. Inter er bedre enn Tottenham på absolutt alt og kampen ender uavgjort, minst. Forskjellen er én spiller. Vi skal ha stor respekt for Gareth Bale, fordi han har ekstreme ferdigheter. Ja, vi skal legge om stilen for å gjøre han dårlig. Det skal vi gjøre! Inter spiller ikke en dårlig kamp i kveld. Ingenting er spesielt bra, men ingenting er dårlig på banen. Det eneste som er helt elendig er taktikken til Benitez. Hva kan Maicon gjøre? Han er sjanseløs og det må vi bare innse.

 

Å stille med fire offensive spillere i denne kampen er selvmord på høylys dag. Selv var jeg positiv da jeg så Biabiany i startoppstillinga, fordi han kan muligens matche Bale på farta. Men denne spilleren hadde tydeligvis ikke fått beskjed om at han skulle gjøre dette, og da er Coutinho et bedre offensivt alternativ. I en kamp som dette her kan Biabiany, pr dags dato, kun bidra med å forsøke og temme Bale. Når han helt tydelig ikke har fått denne oppgaven så tilfører han oss ekstremt lite i dag. Konsekvensen av å spille med fire offensive er at vi står igjen med seks spillere som skal dekke 70 meter bredder og 40 meter dybde mot et bevegelig Tottenham og Gareth Bale. I praksis betyr det at vi egentlig bare har fem mann bak der, fordi ingen kan ta seg av Bale alene. Maicon kan ikke gjøre noe alene. Når så en midtbanespiller skal i press og utspilles står vi igjen med fire spillere for å forsvare målet i en bortekamp i Champions League. Stopperparet er helt blotta og nakent og blir makteløse, hvilket betyr at vi i summeringa står igjen med to. Summa summarum står vi igjen med to spillere til å forsvare vårt eget mål i en bortekamp i Champions League. Hvorav den ene blir overspilt fordi han møter tre motspillere i fart. Jeg spør meg hvordan det er mulig og klør meg i hodet over at vi ikke slapp inn seks i dag. Heldigvis var ikke Bale så gira på å løpe altfor mye i dag.

 

Det som irriterer enda mer er Benitez' kommentarer etter kampen. Han sier at vi bare spilte dårlig. Ta ditt ansvar! Inter står nakent på WHL fordi du har ignorert Bale i forarbeidet til kampen totalt. Det er nesten så jeg får lyst til at Moratti skal gi deg fyken med en gang, for dette er ikke et arbeidsuhell. Dette grenser til kontraktsbrudd. Bale ville ha én ting av deg i dag, Benitez - rom. Og du gir han det hele veien.

Endret av Herthugen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...