Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd


InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Når du lever av kroppen din, som fotballspillere gjør så er det helt greit at de nektes å drikke under sesongen. Fotball har endelig begynt å gå veien mot å bli toppidrett, og kosthold er en viktig del av det. Fotballspillere i Premier League jobber hver dag, de bør og skal alltid være på topp på treninger og til kamp. Det er også uforsvarlig å gå ut å være fyllesyk dagen etter kamp når du skal restitueres. Fotball er en konkurranseidrett, der du skal tenke på hele sesongen som jobb. Jeg synes personlig at det er helt greit at manageren bestemmer slikt.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Jeg hater når Utd-supportere sier det. Dere er så forbanna arrogante (ikke at innlegget ditt var det, og deg kjenner jeg ikke), men dere er et passende ord :)

 

Når det er sagt, så ja dere (altså laget, ikke fansen) var bedre, men jeg synes Tottenham spilte en bra kamp og det forundrer meg ikke at kampen nok en gang blir avgjort på straffespark. Begge var riktige for øvrig.

 

Jeg hater å måtte si det, men jeg håper dere vinner serien. Det er som å velge mellom pest, pest og kolera.

Endret av Solaar
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Noen som fikk med seg Benfica kampen i går? Fikk sett 15 minutter av andre omgang og likte det jeg så. Gode med ballen fremover. Holder forsvaret høyt og vinner ball på midten.

Stilte med en noe ujevn ellever som ikke så ut til å sette en demper på spillet.

 

Ryktes at Harry vil bytte Dos Santos mot Huntlaar. Så gjenstår det bare å se hva som skjer.

 

Edit: Har oppdatert førstepost.

Endret av Hille
Lenke til kommentar

Eg trur Huntelaar kan bli ein viktig spelar for Spurs hvis dere henter han. Han viste under VM at han fortsatt er ein liten måltyv. Bellamy, som også er blitt lenket til Spurs, trur eg også kan være ein klassesignering. Nå som City har tilbud og greier, så kan dere sannsynligvis skaffe han til ein rimelig penge.

 

OT: Gratulerer som forumveileder, Hille :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...