Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd


InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Katastrofal start på førsteomgang, akkurat som mot Young Boys. Skulle tro vi hadde lært at å slappe av fra starten borte i CL ikke fungerer etter første forsøk...

 

Uansett, vi fokuserer i andre omgang og utnytter at Inter tror de kan slappe av på 4-0. 4-3 borte er et veldig godt resultat sett for seg selv, spesielt om det hadde vært i en knockout runde.

 

At Harry setter inn Keane for Crouch i stedet for Pav stiller jeg meg totalt uforstående til. Keane har kommet inn flere ganger nå og ikke gjort noenting, og om han gjør noe prøver han på alt alene og mister ballen. Det virker som Pav er på vei til å finne formen, så han burde ha spilt fra start IMO. Crouch er jo helt udugelig som ensom spiss, eneste han får til er assists, men når VdV ikke er der for å ta imot ballen er det bare tull å ha Crouch på topp.

 

Å bytte ut Modric men la Jenas få spille var også et veldig rart valg. Jenas stod stort sett å så på mens Inter spillerne løp forbi ham og scorte i første omgang.

 

Hutton har ingenting i en bortekamp å gjøre. Han ser bare fremover og klarer ikke dekke opp der han skal være. Blir også lett dratt langt ut av posisjon av et god Inter angrep. Urutinert.

 

Gareth Bale... For en spiller. Fantastisk. Det er han ene og alene som drar oss inn i kampen igjen. Lennon gjorde også en god del bra på andre kanten.

 

En ting er jeg redd for: Hvis Levy får et høyt nok bud, kommer han sannsynligvis til å selge Bale. Harry har sagt at Bale ikke er til salgs. Om salget går gjennom tror jeg Harry stikker også. Det blir i alle fall veldig mye lettere for Harry å ta en eventuell trenerjobb for landslaget om han ikke får beholde de spillerne han trenger for suksess med Spurs.

 

@Torstein: Dra tilbake til det stemningsløse Emirates og nyt den støvete pokalsamlingen deres.

Endret av Igniztion
Lenke til kommentar

@Igniztion: tipper grunnen til at Pav ikkje spelte, er fordi han blei spart til laurdagens PL-oppgjer.

Arsenalfans: Blir de ikkje lei av den dvd-vitsen snart? De drar jo stadig den samme vitsen om og om igjen, og ja, eg skal innrømme at eg lo og tykkte den var morsom i starten, men no byrjar eg rett og slett å bli rimeleg lei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...