Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd


InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Eg trur Huntelaar kan bli ein viktig spelar for Spurs hvis dere henter han. Han viste under VM at han fortsatt er ein liten måltyv. Bellamy, som også er blitt lenket til Spurs, trur eg også kan være ein klassesignering. Nå som City har tilbud og greier, så kan dere sannsynligvis skaffe han til ein rimelig penge.

 

OT: Gratulerer som forumveileder, Hille :)

 

Hadde ikke gjort noe om vi faktisk fikk Bellamy. Jeg er ikke noe stor fan av Keane så han kan vi kvitte oss med.

 

og takk :}

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er sikkert og vist. On the other hand, tottenham mer og mer med overtaket nå. Stor sjangs for crouch like til side for mål. Liker også dos santos innsats så langt. Tottenham trenger en som han.

 

Edit: 1-1. Dos santos uegoistisk til pav som setter i åpent mål

 

Edit2: Tottenham det beste laget siste 20 minuttene, men en svak markering førte til 1-2 Fiorentina.

 

Føler det henger igjen fra forrige sesong også. Her var det 5 Tottenhamspillere inne i boksen, mens Fiorentina hadde 2. Han som scora hadde ingen som dekka seg.

Endret av Hille
Lenke til kommentar

2-2 huddlestone med en pen ball gjennom til keane.

 

Selv håper jeg at dos santos blir. Han har mange gode egenskaper. Ung, utrolig fart samt veldig god til å gjøre seg spillbar.

Han har storspilt i preseason nå, men jeg føler at redknapp ikke alltid ser disse egenskapene.

Er snakk om et bytte mellom dos santos og huntlaar

 

edit: 3-2 tottenham. Livermoore med passning fra eget forsvar gjennom til keane som setter mellom beina på keeper

 

Endte 3-2 til Tottenham etter en spennende kamp.

Ved første trekk virker det som de er på rett vei fremover, men sliter litt bakover.

King hadde noen forferdelige sleivspark, Gomes sitt feilaktige utspark som ble mål. Dårlige markeringer osv.

Forbedret seg litt i andre omgang da King ble byttet ut. Kaboul trakk inn i midten og Rose ut på høyrekanten.

 

Fremover fungerer det veldig bra. Mange gode spillere og mye å velge mellom.

Startet med

Dos Santos - Jenas - Palacios - Lennon

andre omgang

Dos Santos - Huddlestone - Kranjcar - Walker

 

Spilte like bra, om ikke bedre etter byttene noe som tyder på at vi er på rett vei.

Kjekt med stor stall og mye muligheter. Trenger det om vi skal overleve i flere turneringer fremover.

Endret av Hille
Lenke til kommentar

Hmm. Mye spekulasjoner ute å går nå.

Men hva som er helt sikkert er at vi har fått Stipe Pletikosa fra Spartak Moscow.

Keeper som er godt oppe i årene. Litt trist i grunn da vi har en god tredjekeeper i Alnwick som mest sannsynlig forlater klubben nå.

 

In other news, så har Martin O'neill levert inn treningsdressen sin og forlatt Villa.

Ryktene sier at han hadde fått nok av styrets måte å behandle han på.

Tydeligvis irritert over alle talentene som forsvant bort fra klubben. Er vi heldige nå så tyder dette på at Young er på vei.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Litt heldig med den seieren, men godt prestert med tanke på alle spillere vi manglet. Kjipt for Stoke å bli snytt for et mål selv om Spurs-fansen ville følt seg like snytt hvis den hadde blitt godkjent (jeg tenker da på Huths dytt på Gomes, som han for øvrig også gjorde på Stoke sitt mål og en annen gang senere i kampen).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...