Gå til innhold

Hvorfor er MSI HD 4870 så billig? (1459,-)


Epp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flere som ikke får opp info om dette kortet når de følger linken, og ikke får opp prisen når man går inn i prisguiden?

 

La inn en bestilling jeg også, kan jo være det er en spesialpris ute og går. (selv om jeg tviler på at prisen er riktig)

 

-Tet

 

Edit: tekst

Endret av Tetanus
Lenke til kommentar
De kan når som helst kansellere avtalen så lenge feilprisingen er åpenbar. Når kortet er sendt og i hende hos deg er dette værre. Men fram til da kan de faktisk det. Men ser jo ikke ut som om det er noen feilprising når det gjelder flere ulike land.

 

I utgangspunktet er jo orderen godkjent fra Amentio sin side, dvs at de har solgt varen til denne prisen? Det er sykt hvis vi ikke har rett til å få varen da.

Når det samme har skjedd også i Sverige, så er det for godt til å være sant?!

 

~ Mortis360

Endret av Mortis360
Lenke til kommentar
Har du prøvd denne linken?

Blir spennende å se om jeg virkelig får det, kan ikke finne noen andre artikkler hos Amentio som har samme SKU aspic.

Håper jeg får det, får jeg det ikke skal jeg såklart ha pengene mine tilbake. Når prisen er samme også i utlandet, så vil det være en merkelig prisfeil!

 

~ Mortis360

Det som er så kjekt her, de tapar ingenting på å prøve :) Til og med fraktkostnadane de evt. må ut med for å sende vara tilbake får dykk tilbakebetalt :)

 

Eg vonar de er heldige, i alle fall litt meir heldige enn kva eg var :)!

Lenke til kommentar
DA var pakka levert inn på postkontert NÅ ER DEN I POSTENS hender og fremdeles bare betalt 1441 :D

 

Mitt er også i postens hender, det er i på postsentralen i Kristiansand nå.

Regner med at det er i Drammen i morgen, da kan jeg hente det på onsdag! :w00t:

Kan Amentio stoppe ordere selv når det har kommet så langt?!

 

~ Mortis360

Endret av Mortis360
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...