Gå til innhold

Hvorfor er MSI HD 4870 så billig? (1459,-)


Epp

Anbefalte innlegg

ER sannsynligvis feilprising av amention sin leverandør igjen, siden mange priser på sidene kun er distributørs priser + % basert fortjeneste og moms. Slik at de oppdateres automatisk ut fra distributørs pris.

 

Slik at amentio (og andre med lav pris) bør jo ikke tape på dette, kun distributør.

Endret av OC-Freak
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En eventuell tilbakekalling er ikke sikkert vil lønne seg, for da må frakt begge veier betales, varer må pakkes ut etc og legges på plass og kjøpssummen må tilbakebetales, da er det ikke sikkert en stopping av levering lønner seg. Mitt skal hentes så fort det kommer hit iallefall.

Jeg håper virkelig det kommer til Drammen i morgen, er jeg heldig kan jeg hente det i morgen kveld! Evnt onsdag ettermiddag.

Ser ut som Hattelco er avsenderen, i og med at den først ble registrert i Arendal hvor Hattelco/PS holder til.

 

~ Mortis360

Endret av Mortis360
Lenke til kommentar
Shit, ser at kortet nå koster 2131 kr, og er utsolg hos amentio. Godt kjøp for dem som fikk kortet billig da!!!! :thumbup:

Angrer jeg ikke kjøpte... æsj

 

Big-t

 

Nå er det ikke garantert av vi får kortene til denne prisen, for de kan tilbakekalle pakker selv når de ligger hos posten.

Har liten tro på det dog, for det vil bli en del logistikkrøll mht frakt betaling, tilbakebetaling, pakke ut, sette tilbake på lager osv.

Men, det finnes den muligheten at de tilbakekaller pakkene, det er ikke våres før vi har hentet det fra posten!

Heldigvis kan de ikke trekke større beløp enn det som er reservert på VISA!

 

EDIT: Da var pakka videresendt fra Oslo, håper den kommer seg til Drammen i dag.

 

~ Mortis360

Endret av Mortis360
Lenke til kommentar

Hmmm første "kan være dårlige tegn" Gikk inn på min konto å ser at Amentio prøver og trekke nye 1400 spenn ca. så nå står det nesten 3000 som skal til Amenito sin konto!!! HMmmm

 

Enten har de sent et 4850 og derfor slengt inn "regning" på mindre penger

 

Eller de har funnet ut at 4870 kortet var enda litt billigere

 

Eller det kommer en IKKE ferdig overklokka 4870

 

Eller de mener de trenger mere penger

 

Kontoen skal følges NØYE MED PÅ for å si det sånn

Lenke til kommentar

Kommer ikke inn jeg heller og nå mere enn noen gang skulle jeg ønske jeg kom inn, for å se hva FA*** de holder på med :p

 

Fra og ha 1000 i + på konto har jeg nå ikke penger der til og betale regning som forfaller 30.08 bare fordi de SURRER MED ET ELLER ANNET :wallbash:

 

Håper kontoen er back to normal innen den regningen går ut

Endret av Goodall
Lenke til kommentar

Goodall: Du som har misforstått hvordan internetthandel via kredittkort fungerer. Når man handler så legges det først inn en reservasjon på beløpet. Når produkted SENDES, så trekkes beløpet. Da kan det i en kort mellomperiode være slik at både trekket OG reservasjonen ligger inne, slik at "disponibel saldo" plutselig er lav.

 

Om du må ha frigjort penger, ring banken din og be de slette reservasjonen :).

Lenke til kommentar

Skal hente mitt så fort postbilen stopper utenfor jobben :D

 

Og btw..har aldri sett et firma, selv ikke Amentio som jeg har handlet fra mange ganger før reserverer seg f.eks et beløp på 1500 spenn og et på 1400 spenn på samme ordre :no:

 

Har oppleved at 2 like beløp har blitt reservert engang, men to forskjellige :nupe:

 

JAJA spennende å sjekke kontoen i morra når jeg står opp

 

edit: ALT er BÆRRE LÆKKERT :D

 

+ Det hadde vært nice om den kom inn på postkontoret før jeg dro på jobb :D

Endret av Goodall
Lenke til kommentar
Noen som har fått noe beskjed om de faktisk kommer til å motta kortet. Jeg har fortsatt ikke fått noen indikasjoner på at de ikke har tenkt til å levere, så forleløpig ser alt bare gull ut.

 

-Tet

 

Kortet mitt ligger iallefall på postterminalen i Drammen, så kommer det til 'post i kiosk' i 5 tiden, skal prøve å hente det i kveld (7 tiden)!

 

~ Mortis360

Lenke til kommentar

Fulgte med Rainbowsix Vegas2

og crossfire kabel og dvi->hdmi, dvi->vga og de andre skjermkabel greiene....

 

MEN IKKE STRØMKABEL sak som var det ENESTE JEG TRENGTE :cry:

 

Fyrte opp pc'n, prøvde med bare en kabel koblet i, og da kom det opp noe omtrent som: MANGLER STRØM! SJEKK KABLER bla bla bla :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...