Gå til innhold

Hvorfor er MSI HD 4870 så billig? (1459,-)


Epp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Støynivået var faktisk mindre enn jeg hadde trodd, og det kommer fra en som hadde alt vannkjølt frem til idag. Under full last er det litt verre dog, omtrent som en hårføner. Jaja, om et par dager så mottar jeg de siste delene så jeg kan smelle vannkjølingen på denne herligheten også :)

Lenke til kommentar

JEPP der har vi svaret ja...ikke rart prisen datt ned ca. 700 spenn når de ikke har med en kabel til 45 spenn + -

 

Må si at det slo meg ikke før du nevnte aspic hehe ;)

 

Heldigvis hadde datakjeden i oslo 4 slike kabler på lager, men stengte sef. kl 18:00 og det fant jeg ut klokka 18 sef.

 

Så nå slitter jeg litt for der var ikke den kabelen billig 88 spenn og jeg har jo bestilt en kabel som jeg kan koble rett på min MIST psu, forhåpentligvis kommer den innen lørdag. Skal jeg kjøpe den torsdag etter jobb eller skal jeg klare meg til lørdag??????? Kan jo fort bli mandag også...

Lenke til kommentar

Posten slang ikke hentelapp i postkassa på jobben, så jeg løp hjem i pausen og printet ut henteseddelen fra nettet. Løp inn på poskontoret fikk pakka å løp hjem, åpnet boksen for å sjekke om det var strømkabel med i pakka og løp tilbake på jobb

 

Ble veldig usikker om pakka var på postkontoret siden postmannen ikke hadde med sånn lapp, men er bra man kan printe ut slikt selv da :)

Lenke til kommentar
Noen som har hørt noe fra amentio? Vil det si at de har akseptert ordren, eller kan det fortsatt dumpe en faktura ned i postkassen?

 

-Tet

 

Nå er det i utgangspunktet for sent at de kan gjøre noe, det gjelder i allefall for de orderene som er betalt, og sendt ut, som allerede er hentet av kundene.

Når de har trukket penger og sendt ut orderen er den godkjent i mine øyne. Jeg har ikke hørt en ting enda, regner ikke med å gjøre det heller.

 

~ Mortis360

Lenke til kommentar

Når jeg ser inne på kontosiden min på amentio, står det at ordren er behandlet. Det står ikke levert, som det gjør på de andre. Jeg tolker det dithen at amentio ikke ser denne ordren som avsluttet.

 

 

 

Jeg har både mottatt og betalt for varen.

 

 

 

Hva står det hos dere andre?

 

-Tet

 

 

 

edit: tekst

Endret av Tetanus
Lenke til kommentar

Står det samme her, men det er trolig pga Amentio ikke fikk beskjed om at Hattelco hadde varen inne, noe de hadde alikavel.

Amentio bryter også loven når de trekker penger for varer som ikke er sendt, de har ikke lov til å trekke summen før varene er sendt, men har sett mange tilfeller om at de ikke har varer på lager, men trekker alikavel.

 

~ Mortis360

Lenke til kommentar
Står det samme her, men det er trolig pga Amentio ikke fikk beskjed om at Hattelco hadde varen inne, noe de hadde alikavel.

Amentio bryter også loven når de trekker penger for varer som ikke er sendt, de har ikke lov til å trekke summen før varene er sendt, men har sett mange tilfeller om at de ikke har varer på lager, men trekker alikavel.

 

~ Mortis360

Nøyaktig kva paragraf seier at dette er ulovleg? Amentio bryt ingen lover ved å reservere pengane på VISA-kortet ditt. Dette er heilt normalt, og ei "forsikring" dei fleste nettbutikkane nyttar seg av. Ja, båe Komplett og MPX reserverer pengane rett etter at ein har bestilt. Om du ikkje liker dette kan du ringe selskapet og be dei kansellere ordren, og heller vente til dei får vara på lager.

Lenke til kommentar
Nøyaktig kva paragraf seier at dette er ulovleg? Amentio bryt ingen lover ved å reservere pengane på VISA-kortet ditt. Dette er heilt normalt, og ei "forsikring" dei fleste nettbutikkane nyttar seg av. Ja, båe Komplett og MPX reserverer pengane rett etter at ein har bestilt. Om du ikkje liker dette kan du ringe selskapet og be dei kansellere ordren, og heller vente til dei får vara på lager.

 

Reservering er greit, men Amentio TREKKER pengene fra konto før varene er sendt (ikke reservering).

Ved reservering står det bare "VISA" på detaljene, når pengene er trukket står det at de er betalt til Amentio, dato og visanr på betalingskortet.

 

~ Mortis360

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...