Gå til innhold

Småprat om/rundt Warhammer Online

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
I tillegg så er f.eks Chosen sin rimelig pinglete. De løftes ikke opp av bakken først, og ikke med altfor stor kraft de blir flytta bakover heller.

den dytter allikevel folk jevnt og trutt ned i lavaen, og hvertfall min char flyr ganske langt bak.

Skrevet (endret)

når jeg har sendt inn koden og alt sånn, får jeg en melding war med registration issue. jeg går inn på lenken for å finne feilen. Der står det at jeg trenger lisens! wtf? :dontgetit:

A license is required

trenger jeg en lisens nå plutselig?

Endret av Leppetroll
Skrevet

Håper at de fikser en server merge eller noe, selv om jeg spiller på Sea of dreams som skal være vel så full så er det lange køer på scenario og lite action i de fleste zonene.

Skrevet

Jeg spiller på Eight peaks som vel har den "fulleste" Destro serveren av dem alle , jeg er selv Destgro men har sjeldent mer enn 2 min kø i scen og det er liblig RvR i zonene også.

Skrevet

På Clar Karond er det low - low, og jeg sliter med folk til både Gunbad, scenarios (T3, T2 ser ut som de går greit) og PQ's. Krysser fingrene for en merge eller noe sånt.

Skrevet

tenker litt på å prøve meg på karak eight peak selv. spiller på burlok atm rp.

noen spørsmål om karak eight peaks

1 åsen er miljøet / destruction )

2 hvem vinner scenarios-outdoor hvem vinner mest alså.

3 hvor lange er vente tidene på scenarios

4 hvilke klasser er mest trengt?

Skrevet

Ser at de skal fixe character transfer snart. det blir bra, håper bare at det blir for alle serverne.

De skal public teste det neste uke og det vil være en gratis tjeneste for alle i en periode.

Skrevet
Ser at de skal fixe character transfer snart. det blir bra, håper bare at det blir for alle serverne.

De skal public teste det neste uke og det vil være en gratis tjeneste for alle i en periode.

heeeftig da skal min marauder bort ifra dragonback mountains! ingen liv der jo :( han sulter jo i hjel!!

Skrevet

1.Miljøet har kommet seg etter at vi fikk Regional chat, men mesteparten av miljøet mitt foregår rundt guilden.

2.har inntrykk av at Destro vinner 60/40 av alt, men dette kan være forskjellig da.

3.Køer er det lite av, i peak times er det knapt et minutt.

4.Kan aldri få nok healere, vi har nok litt manko.

Skrevet

1. Hvilket miljø? Vel, det har bedret seg litt etter at vi fikk nye chaten, men det er fortsatt lite prat rundt omkring. Joiner man et guild blir det noe helt annet derimot. Uansett, de gangene jeg har teamet opp med randoms i public quests o.l har det vært ålreite folk jeg har møtt på. Har vel ennå til gode å treffe på "drittunger" i spillet.

2. Scenarios er litt opp og ned. Destro vinner en del, men Order virker generelt oftere mer organiserte. Når det gjelder utendørs RvR så eier vel Order ca. 95% av alt som finnes at keeps/objectives.

3. Litt opp og ned, men sjelden mer enn et par minutter. Ofte kommer man inn med en gang.

4. Healere først og fremst. Gode tanks kan også være vanskelig å finne av og til. Altfor mange wannabe dps Chosen rundt omkring som ikke klarer å tanke en dritt.

Skrevet (endret)

heeeftig da skal min marauder bort ifra dragonback mountains! ingen liv der jo :( han sulter jo i hjel!!

i første omgang var det vel kun transfer fra fulle servere til mindere fulle servere. ikke omvendt.

Vil dere ha liv btw, gå order på eltharion. Chatten min er nesten alltid full av random prat fra region chat. I går var det en diskusjon om WH stealth(incognito) som varte nesten en time :p

Endret av Christeven
Skrevet (endret)

takker for svar begge 2:)

høres ikke så alt for ille ut. der jeg spiller nå burglor har jeg ett intrykk av att destruction vinner 70-80% men er litt lange køer / scenarios ). og lite aktivitet føler jeg: ) så kanskje jeg skal prøve meg på karak eight peaks. er vel mere order der regner jeg med siden de eier 95% av outdoor objects? og siden køer er inte eksisterende?

Endret av neoman
Skrevet

hmm bare meg eller gikk Karak Hirn akkurat ned? ble disconecta og kan ikke velge serveren på lista, kommer heller ikke inn på andre servere.

Karak Hirn er "greyed out"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...