Gå til innhold

Småprat om/rundt Warhammer Online


Anbefalte innlegg

hmm, spillet startet å hakke i dag. har fragmert diskene mine, har verken virus eller spy og skjermkort driver er den nyeste nvidia har laget.

 

kanskje det ikke er så lurt å kjøre den nyeste driver pga gammelt kort? noen som har noen erfaringer ang dette eller tips til å få det til å gå glatt igjen?

 

specs i signaturen.

 

Jeg har også hatt mer hakking i dag enn normalt , la oss håpe det er forbigående - serlig scenarios har begynt å hakke mer enn vanlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hmm, spillet startet å hakke i dag. har fragmert diskene mine, har verken virus eller spy og skjermkort driver er den nyeste nvidia har laget.

 

kanskje det ikke er så lurt å kjøre den nyeste driver pga gammelt kort? noen som har noen erfaringer ang dette eller tips til å få det til å gå glatt igjen?

 

specs i signaturen.

 

Jeg har også hatt mer hakking i dag enn normalt , la oss håpe det er forbigående - serlig scenarios har begynt å hakke mer enn vanlig.

 

ja, har det veldig vanskelig i scenarios som shaman pga hakking. i dag klarte jeg ikke å heale mer enn 30k på scenario.

 

hadde også et par scenarios hvor order feide over oss.. dæven det var stygt. alle order var rank 21 og sikkerlig organisert, menst vi var alt fra rank 14-19.

Lenke til kommentar

Vel vel, rerolla til en BW på Elthorion serveren, og her var det masse folk gitt!!! :). Spillet blir med ett et annet. Har for øvrig ikke opplevd kø heller. Anbefales. (Hadde jeg rerolla til destruction hadde det nok vørt litt kø tenker jeg)

 

Kan for såvidt legge til at jeg og opplevde godt med lagg i går, håper det er forbigående.

Lenke til kommentar

nei no er jeg lei av buggy SH som er alt for "weak" i scenario og pve for den del...

 

Trur MDPS er veien å prøvest no: Tenker på WL, men er ikke så glad i hvordan de ser ut (våpen og armor). har sett et par bilder av de seinere i spillet også, så veldig likt ut på tanke med våpen (nesten helt likt det de startet med) og armorn var den samme "nonne" looken.

 

så kommer WL noen gang til å se "ok/bra" ut?

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar
Problemet med å bruke for mange forkortelser er at veldig mange ikke forstår en dritt av hva du skriver.

hehe, ja, det tok litt tid før jeg var bekvem med forkortelsene, måtte dog tenke meg om angående WL, White Lion, som for øvrig er en lite attraktiv klasse (rent visuelt) synes de ser latterlige ut, og pet'en er dårlig (dog bedre en squigs til Squig herderen)

Lenke til kommentar
Problemet med å bruke for mange forkortelser er at veldig mange ikke forstår en dritt av hva du skriver.

hehe, ja, det tok litt tid før jeg var bekvem med forkortelsene, måtte dog tenke meg om angående WL, White Lion, som for øvrig er en lite attraktiv klasse (rent visuelt) synes de ser latterlige ut, og pet'en er dårlig (dog bedre en squigs til Squig herderen)

 

WL er jo konge. Har selv en lev 26 WL... Lion på lev 31 og 40 er jo råheftig.. da får den armor osv.

whiteliontj7.th.jpgthpix.gif

EDIT: Vil 30-40 mounts bli satt tilbake senere?

Endret av RaW_DeNiM
Lenke til kommentar
spillet hakker no jævling i pvp situasjoner;> spesielt i BGs. jeg har 1024 mb ram, kansje det er for lite?

Jupp.

 

Har nok noe med saken det ja, men overhodet ikke alt. Jeg har 4gb ram og spillet hakker i scenarios. Og er fullstendig uspillbart i openworld RvR i stor skala. 2 FPS er ikke morsomt.

Øh. Du sammenligner to helt seperate oppsett og mener at hele problemet hans ikke ligger i at han har 1gb ram?

Jeg har 2gb og kjører alt uten problemer...

Lenke til kommentar
spillet hakker no jævling i pvp situasjoner;> spesielt i BGs. jeg har 1024 mb ram, kansje det er for lite?

Jupp.

 

Har nok noe med saken det ja, men overhodet ikke alt. Jeg har 4gb ram og spillet hakker i scenarios. Og er fullstendig uspillbart i openworld RvR i stor skala. 2 FPS er ikke morsomt.

 

Jeg har 3gb og Det hakker ikke litt i scenarios engang. Men har store problemer i RvR :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...