Gå til innhold

Småprat om/rundt Warhammer Online

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spiller for Order i Sea of Dreams, og kan ikke si meg enig i at det er tomt.

Er i en god guild, så vi finner alltid på masse, men ellers er det stort sett alltid for som gjør PQ i T2, greit T1 kanskje er litt tomt. Men det er jo fordi alle er forbi den sonen.

Samme gjelder jo T2 forsåvidt. Flertallet er over lvl 20 nå, ett av de beste mmoene jeg har spilt iallefall. Det enkle faktum at du kan levle på PVP og RVR er jo genialt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spiller destruction på Sea of Dreams, og må si at mot slutten av T3 sonene er det glissent med folk. Det er i og for seg greit nok, men jeg hadde seriøst gitt en arm og et bein for zonechat.

FORDI dette kommer til å være et problem uansett. Om man reroller en alt, vil man jo være med i grupper selv om man ikke gidder stresse med et guild til. Og folk som begynner å spille nå, vil ha vanskelig for å finne folk/guilds når det er tomt i T1. Vanskelig å spørre folk om random ting også, når man må inn i en gruppe først.

OG selv om alle hadde kun hatt én char, og alle var 40, og alle var med i et guild, ser jeg FORTSATT enorme fordeler med et skikkelig chat system.

Det som er greia er jo at det er forsøkt implementert, bare ikke gjennomført. Det er zonechat, men sonene er på størrelse med en middels liten goblin. Og det er Chat Channel 1 til 9, men det er ikke noe i dem. Burde ikke de 2-3 første av dem vært default (eller mulig å sette til) /1 General chat, /2 Zone chat, /3 World defense ? Ett eller annet i alle fall.

Skrevet

Er i T3 selv(Karak Eight Peaks, som nevnt), og det er mere nok av folk for min del. Ta turen til Avelorn warcampen f.eks(high elf), der er det stappa med folk, dog de fleste står nok bare å venter på scenarios :p Har også alltid sett folk i de forskjellige chapter "byene", og åpner jeg party vinduet så er det alltid minst en gruppe eller mer innen en 5min radius+-. Har også, som regel, sett folk som holder på ved PQene jeg går til, kommer også ann på når på dagen såklart. Men igjen, vi har nok alle forskjellig oppfattelse av hva som menes med øde/lite folk rundt om kring.

Skrevet

Har en rank 26 black orc på Silverspear mountains eller noe som jeg spiller på for øyblikket, men så av en eller annen grunn så har subscripitionen min gått ut :nei: fulgte jo med en 30 dagers subscription men den skal jo ikke ga gått ut enda :S noen vet hva problemet er?

Skrevet

har fixa egent chat vindu for party og tells, men vil ha rolls i det vinduet også. hvordan katogori går roll's under?

altså når jeg roller på noe gear som dropper så vil jeg se hva jeg rollet i det vinduet. 

Skrevet
har fixa egent chat vindu for party og tells, men vil ha rolls i det vinduet også. hvordan katogori går roll's under?

altså når jeg roller på noe gear som dropper så vil jeg se hva jeg rollet i det vinduet. 

Usikker... men rolls er hvit tekst på, så sikkert "important" eller noe slikt.

Skrevet (endret)

Er egentlig ekstremt viktig å finne seg en guild, helst en stor en.Min guild på Eight peaks er i en alliance med en annen guild; i dag tok vi 4 Keeps og forsvarte 1 i T3, vi bare dro på tur rundt til de forsjkellige zonene og drev krig og høstet renown - slik vil endgame mye bli tenker jeg.

Warhammmer RvR er megamorsomt !!!! Kom dere inn i en guild ! Vår guildrank er snart 15 btw ;)

Når vi får vårt eget guildkeep vil det koste 240G per dag å drifte, så vi har satt guildtax opp til 30 % .

eget Guildkeep vil også gi bonuser i form av buffs og lignende.

Endret av Bulletus
Skrevet

sitter å leser en SH guid, stoppet opp litt når jeg leste dette:

-After lvl 7 I would still recommend PQs but at the same time start to look hard at the vendors for RVR gear. T2 has some nice gear for you round lvl 14. Drops will come in handy but don’t count on them.

hvilken vendors er dette?? er no selv lvl 16 med min SH, men alt av vendors jeg har funnet har kun grått crap gear.

jeg er også på jakt etter en renow tatic master (eller hva det heter). en npc som lar meg velge hva jeg vil bruke renow points på. fant en når jeg var i dark elf land, men har ikke funnet noen i greenskin land. noen som kan hjelpe litt?

Skrevet

Renown gear vendor og trainer er noen ganger i Warcamps (lurer på om det bare er i T1), ellers er de i andre/tredje etasje i keeps din faction har kontroll over.

Så er det en haug av dem i guildbygningen i hovedstaden. De har til alle ranks og RR, men da må du være i et guild med over rank 6 (tror det er rank 6).

Skrevet
Renown gear vendor og trainer er noen ganger i Warcamps (lurer på om det bare er i T1), ellers er de i andre/tredje etasje i keeps din faction har kontroll over.

Så er det en haug av dem i guildbygningen i hovedstaden. De har til alle ranks og RR, men da må du være i et guild med over rank 6 (tror det er rank 6).

har ikke guild:/ fløy tilbake til den dark elf campen jeg fant den ene traineren jeg har sett. men han ville ikke snakke med meg lengre siden han trener kun fra rank 1-11:/

Skrevet

Hei! eg anskaffet WAR igår, fikk berre spelt litte granne, lagde meg en chaos magus. Men eg lurte på åssen andre class som er gøy å spele? Følte at det ikkje var så gøy i begynnelsen med den, men spelet ser ut til å ha potensial.

Skrevet
Hei! eg anskaffet WAR igår, fikk berre spelt litte granne, lagde meg en chaos magus. Men eg lurte på åssen andre class som er gøy å spele? Følte at det ikkje var så gøy i begynnelsen med den, men spelet ser ut til å ha potensial.

Har spilt litt Shaman, det er ganske moro. Greenskins har det beste starting området, uten tvil.

Skrevet
Aye! til Uglegutt over her. Liker også greenskinområdene best. Har fått prøvd meg på de andre startsonene også, men synes det er triste plasser.

Ja, dette har jo blitt diskutert opp og i mente på flere forum, men den største fallgruven en spillprodusent kan nærme seg er å lage for seriøs/alvorlig/mørk stemning. Dette kan gå bra, og da blir resultatet som regel meget godt og stemmningsfullt. Hvis de ikke klarer det derimot blir stemmningen bare latterlig, eller som i dette tilfellet, kjedelig.

En av de geniale tingene med Greenskin/stuntie relasjonen er glimtet i øyet. Fikk "den gode Monkey Island følelsen" når jeg spilte starterområdet til greenskins faktisk. Det er et tegn på gjennomført stemmning. Den følelsen er totalt frværende i f. eks High Elves starterområdet, som føles mekanisk og lite gjennomført.

Skrevet
Aye! til Uglegutt over her. Liker også greenskinområdene best. Har fått prøvd meg på de andre startsonene også, men synes det er triste plasser.

Det er noen gullkorn i Chaos områdene også, men Dark Elves områdene er bare krise.

Skrevet (endret)

Det er vel ingen som har noen tips angående å få opp ytelsen til spillet?.

Jeg sitter på en:

cpu: AMD Athlon 64 Processor 3700+ (2.21 GHz Performance Rated at 3.70 )

ram: 2.0 GB

Skjermkort:NVIDIA GeForce 7800 GT

directx: 6.14.11.7813

Og spillet er helt forferdelig. Har ikke opplevd maken til dårlig ytelse på flere år. Jeg vet godt pc'n min ikke er top notch men burde da kunne kjøre på fastest framerate uten 10fps og konstant hakketihakkhakk. Føles ut som jeg sitter på min gamle Pentium 2 og prøver å laste inn crysis :|.

Endret av Keylar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...