Khogn Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 Star Wars: Kotor 1 + 2, ingen over, ingen ved sia, men mange under. Du må prøve Mass Effect. Det ligner på begge KOTOR men gruser dem lett på alle fronter.
Odesseiron Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 Tja. Personlig synes jeg D20-systemet som anvendes i begge spillene gjør det til et langt mer fleksibelt og underholdende rollespill enn Mass Effect, som knapt tilbyr noen form for skreddersying. Dessuten har jo Mass Effect som kjent en hel mengde med unødvendig dødtid som hives inn i historien for å skape ekstra spilletid. Hovedhistorien er jo ikke unødvendig lang.
Alinoe Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 www.achaea.com huser hvertfall verdens beste MUD.
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 Star Wars: Kotor 1 + 2, ingen over, ingen ved sia, men mange under. Du må prøve Mass Effect. Det ligner på begge KOTOR men gruser dem lett på alle fronter. Jeg har Mass Effect, men jeg liker KOTOR mye bedre.
Eldritch Skrevet 11. september 2008 Skrevet 11. september 2008 Min beste rollespill er Primal (til PS2) Primal er da ikke et rollespill? Anyway, hva liker du, WRPG eller JRPG? Skal du ha WRPG, så prøv deg på Vampire: The Masquerade - Bloodlines. Skal du ha JRPG, så kan vel Final Fantasy VI-XII funke?
simes Skrevet 11. september 2008 Skrevet 11. september 2008 Ok, tre gode (begynner å bli gamle) rollespill som virkelig har gjort inntrykk her i leieren: Baldurs Gate 2 Knights of the old republic Morrowind
Gr0tta Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Divine Divinity En smule bugs, men knallbra
FenrisC0de Skrevet 22. september 2008 Skrevet 22. september 2008 1. Mass Effect --> Beste RPG jeg noen gang har spilt.. 2. The Witcher --> Ingen andre RPG har stilt meg ovenfor så dype og vanskelige problemstillinger som The Witcher, hvor mine valg ville få dype konsekvenser, dog muligens ikke før mye senere i spillet! Aah, mye gode miner tross noen bugs. Men nå har Enhanced Edition kommet ut og den er konge!
Wartom Skrevet 23. september 2008 Skrevet 23. september 2008 Gothic 1 og Gothic 2 med Night of the Raven. Har spillt disse spillene i årevis og de bli aldrig gamle :!: Det tredje spillet kan man godt skippe, ikke at det er et dårlig spill, men det er ikke Gothic. Så Gothic 1 og Gothic 2 NotR er spill for MONS! MJAU Gothc MJAU
SolonLuna Skrevet 6. oktober 2008 Skrevet 6. oktober 2008 Final Fantasy X er det beste spillet jeg noen gang har fått mine fingre i. Definitivt noe alle bør prøve minst en gang....Syns jeg da. Jeg er en "Grinde" RPG fan
Leo_Khenir Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Fallout 1&2... aaah... Dette er rollespill for folk som egentlig ikke liker rollespill (som meg). Jeg har ikke selv spilt KOTOR, så kan ikke uttale meg om de, men at Mass Effect > KOTOR kan jeg ikke skjønne, og det er det en grunn til: Lyssverd. (man kan selvfølgelig diskutere force powers, men det er noe sånt i Mass Effect også, så det er med begge steder) Endret 7. oktober 2008 av Leo_Khenir
Khogn Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Spille alle spillene til BioWare. Not kidding. Knights of the old republic 1-2 Jade Empire Neverwinter Nights Mass Effect etc Ellers: Gothic Oblivion Morrowind Baldurs gate Diablo 2 det jeg kom på farta, er mange fler godsaker ^^ Baldur's Gate 1 og 2 er også Bioware? Men ja... Middelaldersk: Baldur's Gate/Neverwinter Nights-serien. The Elder Scrolls 3 og 4. Space: Knights of the Old Republic og Mass Effect.
FenrisC0de Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Fallout 1&2... aaah... Dette er rollespill for folk som egentlig ikke liker rollespill (som meg). Jeg har ikke selv spilt KOTOR, så kan ikke uttale meg om de, men at Mass Effect > KOTOR kan jeg ikke skjønne, og det er det en grunn til: Lyssverd. (man kan selvfølgelig diskutere force powers, men det er noe sånt i Mass Effect også, så det er med begge steder) Så Mass Effect er dårligere enn KOTOR fordi man ikke har lyssverd i ME? Den var intelligent...
vikingkylling Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Ser de fleste her bare ramser om spill de liker, men jeg går heller et steg videre og hinter til demoen av Sacred 2: Fallen Angel under Demoer øverst på denne siden. En demo sier langt mer enn noen anmeldelse. Jeg likte Diablo 2, men etter å ha prøvd Sacred 2 er jeg ikke så interessert i Diablo 3 lengre.
Dzeko Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Først burde du kjøpe en ordbok....Deretter Mass Effect:)
iharal3 Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Lost Odyssey er tidenes beste rpg hvis du har 360 da. Hvis du ikke har 360 vil jeg anbefale Oblivion
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå