Gå til innhold

Wrath sin Intro Cinematics ute.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skuffende intro...ble utrolig kjedelig spesielt etter å ha sett Warhammer Online sin sinsyke cgi teaser...

 

Lilla kjempekalkun er ikke hva jeg oppfatter som epic :p

 

 

...dog den er lilla xD

 

Absolutt en kul intro, spesielt når Frost Wyrm'en strekker på vingene før den tar av. Må si jeg savner å se noen av de spillbare rasene (Draenai paladin, Orcen med Ashkhandi etc) slik som i de forrige introene men.

Lenke til kommentar

Originale WoW introen hadde med de spillbare rasene i forskjellige omgivelser og med fengende musikk som fremdeles gir meg frysninger bare å tenke på.

 

Samme med TBC, introduksjon til de nye rasene i spillet.

 

Nå er det vel ikke noe ny "rase" i Wotlk men ny klasse, de har vel denne med da? Får ikke sett denne snurten før jeg kommer meg hjem fra jobb.

 

Edit: Frysningene på ryggen skyldtes kaldvifta som står bak meg, beklager dette.

Endret av Bear^
Lenke til kommentar
Skuffende intro...ble utrolig kjedelig spesielt etter å ha sett Warhammer Online sin sinsyke cgi teaser...

 

Synd at warhammer online er et dritt spill atm dog :p (egen mening fra beta)

 

 

Smaken er som baken, men godt 98% av det jeg leser og ser er bare positivt ang Warhammer Online om dagen. Håper virkelig WAR blir et alternativ til WoW som har etter min mening blitt er skikkelig dritt spill.

 

Free Realms mmorpg spillet som kommer, vil kjøres i nettleseren og har samme om ikke like bra gfx som WoW. Nesten like uskyldig og barnslig også.... ;)

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar
Er det så rart at noen minner ble beholdt til tross for at han smeltet sammen med Ner'Zhul da? Synes den var topp, elsket musikken.

 

 

 

Ja jeg synes det er rart eller heller dårlig. Wc3 slutter med at Arthas går opp tårnet sitt mens alle stemmene og minnene svimler i hodet hans akkurat som de kjemper en siste kamp for å stoppe han men Ner'Zhul sin stemme tar over og Arthas velger å merge seg med Ner'Zhul. Derfor synes jeg det ikke passer så bra at de bruker stemmen til faren til Arthas fordi (sånn som jeg ser det) får vi inntrykk av at han starter en nye "Area" som person i 3'eren. Men etter å se den et par ganger er jeg litt mer usikker. Det virker nesten som at det er helt tilfeldig at Lich king husker disse ordene, akkurat som den twistede hjernen hans har vrid de helt ut av sammenheng. Kan se for meg at The Lich King har hat mange minner, forvirreleser og kamper i hode mens han har sotet på kronen sin kanskje han er blitt noe syk i hode, utrolig interessant karakter må jeg si.

 

Uansett utrolig bra cinematic men IMO (hva nå en det betyr) så hadde den passet mye, mye, mye bedre som Teaser.

 

 

Edit:Ok formulerte meg litt dårlig men orker ikke å rette på det.

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar
Dette er det råeste jeg har sett i hjemmekinoen. Spesielt lyden var helt vilt bra, selv om jeg måtte skru opp mye for å lage stemning.

 

Det hadde vært enda tøffere med sekvenser med klassene også slik som i Burning Crusade-innledningen, gjerne hvor hver av klassene viste de nye talentene og abilitiene de får.

 

Tja, hadde kanskje vært tøft med introduksjon av Death Knight, selv om Arthas teknisk sett er både det og Lich king.

 

Men jeg synes og denne introen bygget opp under nettopp tittelen, Wrath of the Lich King. En mektig drage og en arme han kommanderer bygger virkelig opp under tittelen synes jeg.

 

Og den musikken, har bare stereo headset på denne maskinen men fytte katta for en musikk. Kom til å tenke at det jobbes med en Warcraft film, om Blizzard klarer å overføre all sin kunskap i å lage slike småsnutter til å lage en full lengs film som oppfyller den magiske grensen på 2 timer (kanskje mer hvis vi er heldige) så kanskje vi får noe godt å titte på i 2010 (glem 2009).

Lenke til kommentar
Du er klar over at det ikke er Blizzard som lager den filmen, og at det ikke blir dataanimert men "live action"? Såvidt meg bekjent er ikke engang en regissør utnevnt, tihi.

 

Blizzard har hele handa i kakedeigen når det gjelder denne filmen, ikke bare har de tett samarbeid med Legendary Pictures om denne filmen, det er Chris Metzen som skriver skriptet for hele sulamitten.

 

Er og klar over at det er live action men småsnurtene til Blizzard samt filmene blizzard laget til Warcraft 3 og Frozen Throne viser et selskap med øye for detaljer, noe skriptet garantert kommer til å reflektere.

Endret av Bear^
Lenke til kommentar
Er det så rart at noen minner ble beholdt til tross for at han smeltet sammen med Ner'Zhul da? Synes den var topp, elsket musikken.

 

 

 

Ja jeg synes det er rart eller heller dårlig. Wc3 slutter med at Arthas går opp tårnet sitt mens alle stemmene og minnene svimler i hodet hans akkurat som de kjemper en siste kamp for å stoppe han men Ner'Zhul sin stemme tar over og Arthas velger å merge seg med Ner'Zhul. Derfor synes jeg det ikke passer så bra at de bruker stemmen til faren til Arthas fordi (sånn som jeg ser det) får vi inntrykk av at han starter en nye "Area" som person i 3'eren. Men etter å se den et par ganger er jeg litt mer usikker. Det virker nesten som at det er helt tilfeldig at Lich king husker disse ordene, akkurat som den twistede hjernen hans har vrid de helt ut av sammenheng. Kan se for meg at The Lich King har hat mange minner, forvirreleser og kamper i hode mens han har sotet på kronen sin kanskje han er blitt noe syk i hode, utrolig interessant karakter må jeg si.

 

Uansett utrolig bra cinematic men IMO (hva nå en det betyr) så hadde den passet mye, mye, mye bedre som Teaser.

 

 

Edit:Ok formulerte meg litt dårlig men orker ikke å rette på det.

 

Er ikke sikker på hvor du vil, men tolker det som om du er enig med meg. Selv om Lich King og arthas er "en", så tror jeg "Arthas" finnes en plass dypt nede i sjelen til det han nå er. Brudstykker av det vi hører bygger opp om det.

MEN, dette kan tolkes på to måter, Arthas er helt 100% ond og tenker at han fulgt alle "rådene" til faren til punkt og prikke, noe han egentlig har men ikke på den måten det var forespeilet når de ble sakt.

Eller, så er den lille delen av "arthas" som lever klar over at det han gjør egentlig er galt, men stemmen til lich-king har helt kontroll over han.

 

Mye man kan legge bare i den lille snutten :D

 

 

Du er klar over at det ikke er Blizzard som lager den filmen, og at det ikke blir dataanimert men "live action"? Såvidt meg bekjent er ikke engang en regissør utnevnt, tihi.

 

Blizzard har hele handa i kakedeigen når det gjelder denne filmen, ikke bare har de tett samarbeid med Legendary Pictures om denne filmen, det er Chris Metzen som skriver skriptet for hele sulamitten.

 

Er og klar over at det er live action men småsnurtene til Blizzard samt filmene blizzard laget til Warcraft 3 og Frozen Throne viser et selskap med øye for detaljer, noe skriptet garantert kommer til å reflektere.

Tror ikke blizz lar noen jalla fyr lage den filmen, de har ikke bare hånda nede i den, stappa hele Chris i kaka:) Blizz kan lage filmer. Og de gjør det ufyselig bra!

Lenke til kommentar

Spørs hvilken avtaler som er satt mellom LP, WB og Blizzard med tanke på materiellet. Og spørs om Chris får være med på omskrivningen etter at draftet er fullført, er alt for vanlig at scriptet kan gå opp til 15 ganger mellom forskjellige forfattere før det blir godkjent for produksjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...