Gå til innhold

Wrath sin Intro Cinematics ute.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det så rart at noen minner ble beholdt til tross for at han smeltet sammen med Ner'Zhul da? Synes den var topp, elsket musikken.

 

 

 

Ja jeg synes det er rart eller heller dårlig. Wc3 slutter med at Arthas går opp tårnet sitt mens alle stemmene og minnene svimler i hodet hans akkurat som de kjemper en siste kamp for å stoppe han men Ner'Zhul sin stemme tar over og Arthas velger å merge seg med Ner'Zhul. Derfor synes jeg det ikke passer så bra at de bruker stemmen til faren til Arthas fordi (sånn som jeg ser det) får vi inntrykk av at han starter en nye "Area" som person i 3'eren. Men etter å se den et par ganger er jeg litt mer usikker. Det virker nesten som at det er helt tilfeldig at Lich king husker disse ordene, akkurat som den twistede hjernen hans har vrid de helt ut av sammenheng. Kan se for meg at The Lich King har hat mange minner, forvirreleser og kamper i hode mens han har sotet på kronen sin kanskje han er blitt noe syk i hode, utrolig interessant karakter må jeg si.

 

Uansett utrolig bra cinematic men IMO (hva nå en det betyr) så hadde den passet mye, mye, mye bedre som Teaser.

 

 

Edit:Ok formulerte meg litt dårlig men orker ikke å rette på det.

 

Er ikke sikker på hvor du vil, men tolker det som om du er enig med meg. Selv om Lich King og arthas er "en", så tror jeg "Arthas" finnes en plass dypt nede i sjelen til det han nå er. Brudstykker av det vi hører bygger opp om det.

MEN, dette kan tolkes på to måter, Arthas er helt 100% ond og tenker at han fulgt alle "rådene" til faren til punkt og prikke, noe han egentlig har men ikke på den måten det var forespeilet når de ble sakt.

Eller, så er den lille delen av "arthas" som lever klar over at det han gjør egentlig er galt, men stemmen til lich-king har helt kontroll over han.

 

Mye man kan legge bare i den lille snutten :D

 

 

Du er klar over at det ikke er Blizzard som lager den filmen, og at det ikke blir dataanimert men "live action"? Såvidt meg bekjent er ikke engang en regissør utnevnt, tihi.

 

Blizzard har hele handa i kakedeigen når det gjelder denne filmen, ikke bare har de tett samarbeid med Legendary Pictures om denne filmen, det er Chris Metzen som skriver skriptet for hele sulamitten.

 

Er og klar over at det er live action men småsnurtene til Blizzard samt filmene blizzard laget til Warcraft 3 og Frozen Throne viser et selskap med øye for detaljer, noe skriptet garantert kommer til å reflektere.

Tror ikke blizz lar noen jalla fyr lage den filmen, de har ikke bare hånda nede i den, stappa hele Chris i kaka:) Blizz kan lage filmer. Og de gjør det ufyselig bra!

 

Mange som tror at den stemmen vi hører i filmen er Arthas som tenker tilbake på hva faren har sagt til han som ung. Jeg vil si meg sterkt uenig, og tror nok heller den stemmen retter seg til spilleren som ser filmen, for å vise hvor rett faren hadde, på sin egen lille ironiske måte. Jævlig bra satt sammen denne filmen, både dialogen, CGI og musikken.

Endret av apollox
Lenke til kommentar
*snip*

 

Mange som tror at den stemmen vi hører i filmen er Arthas som tenker tilbake på hva faren har sagt til han som ung. Jeg vil si meg sterkt uenig, og tror nok heller den stemmen retter seg til spilleren som ser filmen, for å vise hvor rett faren hadde, på sin egen lille ironiske måte. Jævlig bra satt sammen denne filmen, både dialogen, CGI og musikken.

 

Enig her. Det virker som faren en gang i tiden fortalte dette til Arthas, og at det nå på sett og vis passer, bare ikke helt etter intensjonen. Veldig stilig intro.

Lenke til kommentar

Jeg tror det er Arthas som husker det faren sier. Jeg tror nok at Arthas er fult bevist har en snikende følelse av at det er han som har tatt kontroll over Ner'zul heller enn omvendt. Han sier jo i WC3 "I have condemed (spelling?) everything and everyone I ever loved. Yet I feel no regret, no remorse, nothing." noe som jo tyder på at han gir rimelig faen i hva folk sier, så det er ingen grunn til at han ikke Arthas kan gjøre alt faenskapen han gjør uten inblanding fra Ner'zul.

Lenke til kommentar
*snip*

 

Mange som tror at den stemmen vi hører i filmen er Arthas som tenker tilbake på hva faren har sagt til han som ung. Jeg vil si meg sterkt uenig, og tror nok heller den stemmen retter seg til spilleren som ser filmen, for å vise hvor rett faren hadde, på sin egen lille ironiske måte. Jævlig bra satt sammen denne filmen, både dialogen, CGI og musikken.

 

Enig her. Det virker som faren en gang i tiden fortalte dette til Arthas, og at det nå på sett og vis passer, bare ikke helt etter intensjonen. Veldig stilig intro.

Er en meget god mulighet for det ja, som sakt kan det tolkes på mange forskjellige måter, så man må vell nesten spille vidre og se hva som skjer;)

Uansett, filmen er utrolig bra. Og lasta foresten ned Warhammer filmen, den saken der "greenskinns" og "mennesker-ish" sloss mot hverandre. Mye action, men lite stil. Slike scener kan ethvert 3D studio smekke sammen.

 

 

Jeg digget at sapphiron er med (er vel det dragen het?)

 

Ikke Sapphiron, men Sindragosa !! BAD ASS Dragon Queen !

 

Game files Model:

http://static.mmo-champion.com/mmoc/images.../sindragosa.jpg

Icecrown Glacier:

http://static.mmo-champion.com/mmoc/images...ragosasfall.jpg

Kan vel fint være Sapphiron? Er jo Frost Wyrm, og holder til i Northrend.

Sapphiron er vell i Naxxramas og passer på Kel'Thuzad?

Lenke til kommentar

Litt enig der Zeph, historien i de foregående Warcraft spillene var veldig gjennomtenkt og fungerende, spesielt med tanke på det at spillet faktisk sluttet og historien endte, for den gang. I WoW ser det ut som den har stagnert helt og kommer ingen vei.

 

Kunne godt tenkt meg et godt gammeldags Warcraft spill, f.eks historien til Thrall viderefortalt hvordan han kjemper for å finne orcs opprinnelse i Outland eller Sylvanas historie etter at hun ble leder for The forsaken. WoW's historie ender mye i suppe og bærtur med masse små quester og tilegg som ikke bærer hen noen veier og føles mer som vomfyll enn lore.

Lenke til kommentar
Apropos det beerian sa at den dragen døde i Naxxrams, har det som skjedde i nax skjedd i "virkeligheten"? Jeg mener nå lager de jo en re make av nax, fuck'er ikke det opp In game tidslinjen etter som nax var det siste store angrep fra The Lich King?

 

Tror det er slik at arthas flytter nax tilbake til nothrend. Skulle ikke være store problemr for han å vekke opp sapphiron og kel igjen med tanke på hvilke andre hobbyer han har :p

Lenke til kommentar

Problemet med WoW er at du slåss med alle dei store navna i WC-lore. Kil'Jaeden for eksempel, me har sett han i WC, men aldri slåss mot han. Det er ikkje sånn at du møter ein demon, slåss mot han, får litt rustning, reiser heim igjen og kan kome tilbake og slåss mot han seinare. Hadde det skjedd i eit RTS så hadde han vore død.

 

Det vil bli interessant å sjå kva som skjer dersom Blizzard lager fleire WC-RTS. Eg hadde helst sett at dei fortsatte der WC3-FT slapp og lot WoW-historien rote på for seg sjølv.

Lenke til kommentar

Selv om jeg ikke spiller wow, så syns traileren er enn av de beste jeg har sett :)

 

Angående warhammer traileren, syns den ble litt barnslig :p

 

 

Hadde vært digg med en 1 og halv time lang film (kanskje 2) CGI film av samme kvalitet med wow/warcraft historien osv.

Lenke til kommentar
Problemet med WoW er at du slåss med alle dei store navna i WC-lore. Kil'Jaeden for eksempel, me har sett han i WC, men aldri slåss mot han. Det er ikkje sånn at du møter ein demon, slåss mot han, får litt rustning, reiser heim igjen og kan kome tilbake og slåss mot han seinare. Hadde det skjedd i eit RTS så hadde han vore død.

 

Det vil bli interessant å sjå kva som skjer dersom Blizzard lager fleire WC-RTS. Eg hadde helst sett at dei fortsatte der WC3-FT slapp og lot WoW-historien rote på for seg sjølv.

 

Greia er at du, som i din char, er "de nye heltene". Akkurat slik Arthas var i WC3.

Selvfølgelig er det ikke helt det samme som i wc3, siden man ikke farmer flere campaigns flere ganger.

 

Lore-wise går man vel ut fra at hver instance blir clearet _EN_ gang av raide ditt. Og at dere er heler på lik linje meg heltene fra blackrock slaget (dem det er statuer av på bruen til SW)

Så er det vell også lik at fiender blir "nedkjempet" og ikke drept. Og Kil'Jaeden var vell bare et svakt speilbilde av hans egentlige krefter, siden han bare er sånn passe hallveis inn i Azeroth gjenom en skrøpelig portal. DERSOM dem finner på at han skal på skikkelig besøk så trenger man vell hjelp av noen store NPC'er slik som Maiev i Illidan fighten (har ikke sett den fighten selv så veit ikke hva som skjer, men man hører jo at noe foregår om man grinder i SMW)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...