Gå til innhold

80GB ute nå


BadSmile

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dere må da ha noe positivt å si om dette greiene da !

 

Min var forøvrig sendt fra Oslo i dag.

 

Lurte på hvor de hadde rimelige spill på nettet ?

 

Selvsagt. For dem som fortsatt ikke mener at minnekortleser, to ekstra USB-innganger og PS2-BC er essensielt og livsviktig, så er det da fortsatt en PS3 som spiller PS3-spill. Større harddisk har den, og den bråker etter sigende mindre enn 60-en også.

Lenke til kommentar

Jeg er i værtfall utrolig glad for at jeg fikk en 40gig uten all dilldall jeg ikke bruker likevel.

 

Jeg hadde xbox før, derfor ingen ps2 spill...det jeg bruker konsollen til er utelukkene spilling...da holder det fint med 40gig harddisk, 2usb utganger og uten minnekortleser.

 

Fikk det jeg trengte til en god pris. Jeg er ikke villig til å betale ekstra for de tingene der. Ikke har jeg noen PS2 spill heller, så BC er ingen grunn for meg til å betale 6-7-8-9 tusen for en ps3 60 gig på finn eller qxl.

 

Marius

Endret av marjusen
Lenke til kommentar
Kanskje et dumt spørsmål, men har ps3 analog lydutgang?
Nei, den har optisk og HDMI.

Så hvis jeg skal koble ps3'en på en prosjektor og få lyd via et vanlig stereoanlegg, så sliter jeg litt da med andre ord?

Neida, den har analog også, det er jo det som følger med i esken. Optisk kabel og HDMI-kabel er ekstrautstyr.

Denne kabelen følger med i esken;

av_cable.jpg

To av de pluggene der er til lyd...

Lenke til kommentar
Så hvis jeg skal koble ps3'en på en prosjektor og få lyd via et vanlig stereoanlegg, så sliter jeg litt da med andre ord?

 

Har du en forsterker så burde du ha optisk inngang på den.

Ellers er det bare å kjøpe en forterker med HDMI inngang som tar PCM lyd så får du også HD lyd fra film.

Lenke til kommentar
Kanskje et dumt spørsmål, men har ps3 analog lydutgang?
Nei, den har optisk og HDMI.

Så hvis jeg skal koble ps3'en på en prosjektor og få lyd via et vanlig stereoanlegg, så sliter jeg litt da med andre ord?

Neida, den har analog også, det er jo det som følger med i esken. Optisk kabel og HDMI-kabel er ekstrautstyr.

Denne kabelen følger med i esken;

av_cable.jpg

To av de pluggene der er til lyd...

 

Ahh.. okay. Da er det jo ingen problem. Takk for svar! :)

Lenke til kommentar
Kanskje et dumt spørsmål, men har ps3 analog lydutgang?
Nei, den har optisk og HDMI.

Så hvis jeg skal koble ps3'en på en prosjektor og få lyd via et vanlig stereoanlegg, så sliter jeg litt da med andre ord?

Neida, den har analog også, det er jo det som følger med i esken. Optisk kabel og HDMI-kabel er ekstrautstyr.

Denne kabelen følger med i esken;

av_cable.jpg

To av de pluggene der er til lyd...

 

Tileggs spørsmål. Hvis jeg skal kjøre lyden analogt, må jeg da kjøre bildet analogt også? Eller går det bra å kjøre bildet via hdmi og lyden via de analoge kablene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...