Gå til innhold

80GB ute nå


BadSmile

Anbefalte innlegg

Kanskje et dumt spørsmål, men har ps3 analog lydutgang?
Nei, den har optisk og HDMI.

Så hvis jeg skal koble ps3'en på en prosjektor og få lyd via et vanlig stereoanlegg, så sliter jeg litt da med andre ord?

Neida, den har analog også, det er jo det som følger med i esken. Optisk kabel og HDMI-kabel er ekstrautstyr.

Denne kabelen følger med i esken;

av_cable.jpg

To av de pluggene der er til lyd...

 

Tileggs spørsmål. Hvis jeg skal kjøre lyden analogt, må jeg da kjøre bildet analogt også? Eller går det bra å kjøre bildet via hdmi og lyden via de analoge kablene?

Du kan fint kjøre bilde digitalt og lyden analog, gjør det selv uten problemer. :) Du går bare inn på innstillingene og veldiger hvilken utgang du vil bruke for bilde og lyd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kanskje et dumt spørsmål, men har ps3 analog lydutgang?
Nei, den har optisk og HDMI.

Så hvis jeg skal koble ps3'en på en prosjektor og få lyd via et vanlig stereoanlegg, så sliter jeg litt da med andre ord?

Neida, den har analog også, det er jo det som følger med i esken. Optisk kabel og HDMI-kabel er ekstrautstyr.

Denne kabelen følger med i esken;

av_cable.jpg

To av de pluggene der er til lyd...

 

Tileggs spørsmål. Hvis jeg skal kjøre lyden analogt, må jeg da kjøre bildet analogt også? Eller går det bra å kjøre bildet via hdmi og lyden via de analoge kablene?

Du kan fint kjøre bilde digitalt og lyden analog, gjør det selv uten problemer. :) Du går bare inn på innstillingene og veldiger hvilken utgang du vil bruke for bilde og lyd.

 

Alright. Da blir det jo bra. Takk for svar:)

Lenke til kommentar

kommer denne maskina med CELL på 45nm prosess? skulle vel være en overgang fra 65nm til 45nm i disse tider??

 

målte min 40gb ps3 her om dagen, den drar 135W fra veggen under spilling. gamle 60gb drar ca 200W noe som gir mere varme og støy. en potensiell maskin basert på 45nm drar ned mot 90W.

 

slike ting mener jeg er viktigere enn de 2 usb portene som "mangler" for som nevnt før finnes det usb hub :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...