Gå til innhold

80GB ute nå


BadSmile

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig de med 60GB, har den selv.

 

 

Jeg fatter bare ikke hvorfor Sony ikke putter inn USB innganger (flere), minnekort lesere og ps2 spill støtte. Hvorfor? Kan noen forklare?

 

Jeg er glad jeg har alt. USB innganger: Lader kontroll (begge noen ganger), headsett så har jeg en ekstra! Minnekort lesere er fordi jeg ikke har det på PC'n så kopierer ting fra PS3'n over til USB stick som også kan puttes inn! :)

Lenke til kommentar
Jeg fatter bare ikke hvorfor Sony ikke putter inn USB innganger (flere), minnekort lesere og ps2 spill støtte. Hvorfor? Kan noen forklare?

 

Så enig så enig, irriterer meg spesiellt over at de fjerna støtten for ps2 spill, yeah right at bakover kompabilitet chippen var så ekstrem dyr å utvikle..

Lenke til kommentar
Så... er det noe andre hardware relaterte forbedringer enn dobbel så mange Gb, og muligens DualShock 3 inkludert?

 

Ikke noe annent enn 80gb harddisk og DS3 nei.

 

Jeg fatter bare ikke hvorfor Sony ikke putter inn USB innganger (flere), minnekort lesere og ps2 spill støtte. Hvorfor? Kan noen forklare?

 

Det er fordi den skal være så billig som mulig. Jeg er ganske glad for at jeg har 60, er så fint med fire usber og minnekortleser.

Lenke til kommentar
Så... er det noe andre hardware relaterte forbedringer enn dobbel så mange Gb, og muligens DualShock 3 inkludert?

 

Det var DS3 inkludert i den vi fikk inn ihvertfall.

 

Det kan godt hende at den ikke kommer ut før om en uke, men vi har ihvertfall fått den inn og solgt 1 allerede. Vi fikk dog bare 2 stk.

Lenke til kommentar
Nok en gang må jeg få benytte anledningen til å si hvor glad jeg er for å ha den skikkelige PS3, og ikke denne fattigmannsversjonen :p

 

 

hiver meg også på den..;)

Me 2 ;)

 

Kjøpte bundelen med 60GB PS3, 2 kontrollere og 2 valgfrie spill (Fikk velge i den butikken jeg kjøpte den i) for 5350,-

 

Økonomisk messig den beste pakken som har vært, med tanke på at både spillene og kontrollerne koster 600kr pr stk (5350 - 2400 = 2900 for konsollen)

Lenke til kommentar
Jeg fatter bare ikke hvorfor Sony ikke putter inn USB innganger (flere), minnekort lesere og ps2 spill støtte. Hvorfor? Kan noen forklare?

 

Det koster ekstra penger.

Personlig fatter jeg ikke hvorfor det er så vanskelig å koble til en USB hub, og USB minnekortleser.

Lenke til kommentar
Nok en gang må jeg få benytte anledningen til å si hvor glad jeg er for å ha den skikkelige PS3, og ikke denne fattigmannsversjonen :p

 

 

hiver meg også på den..;)

Me 2 ;)

 

Kjøpte bundelen med 60GB PS3, 2 kontrollere og 2 valgfrie spill (Fikk velge i den butikken jeg kjøpte den i) for 5350,-

 

Økonomisk messig den beste pakken som har vært, med tanke på at både spillene og kontrollerne koster 600kr pr stk (5350 - 2400 = 2900 for konsollen)

 

Er med jeg óg. Det er bare så mye bedre med 2 ekstre USB-porter, minnekortleser, og at man kan spillle PS2-spill enn å få 20-40 GB mer. Er veldig glad for at jeg kjøpte med én gang ;)

Lenke til kommentar
hmmm... er versjonen med PS2-bakoverkompabilitet fortsatt i salg? Siden jeg har tilgang til en drøss PS2-spill setter jeg det ganske høyt. Hvis ikke, dropper jeg PS3-kjøp. Kanskje vurdere xbox360?

 

Du dropper kjøp av PS3 dersom du ikke får PS2-bc? Du kjøper altså PS3 utelukkende for å spille PS2-spill? Hvorfor da ikke bare kjøpe en PS2 til rundt tusenlappen?

 

Og nei, Sony har ingen planer foreløpig om å hente tilbake BC.

Lenke til kommentar
Du kjøper altså PS3 utelukkende for å spille PS2-spill?

Nei, det sa jeg ikke. Jeg sa bare at uten PS2-bc blir den såpass lite attraktiv at jeg heller vurderer andre konsoller.

 

Og nei, Sony har ingen planer foreløpig om å hente tilbake BC.

Det var heller ikke det jeg spurte om. Jeg lurte på om "gamle" PS3 fortsatt er i salg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...