Gå til innhold

Skolen starter i mårgen, jeg skal åpne med en bra vits! Raske svar ville vært fint siden skolen starter i mårgen.


Raytee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk som skal prøve hardt å være morsomme første skoledag er de som kommer først på hatlista, tro meg. Ihvertfall om ikke det er noe naturlig innfall/vits, men en ekte vits du sier.. Det er bare lame. Heller vær utadvent å tørre å prate med folk, det gir deg mye mer tilbake.

 

 

PS: Skoletips; Morgen skrives ikke med å ;)

Lenke til kommentar
Folk som skal prøve hardt å være morsomme første skoledag er de som kommer først på hatlista, tro meg. Ihvertfall om ikke det er noe naturlig innfall/vits, men en ekte vits du sier.. Det er bare lame. Heller vær utadvent å tørre å prate med folk, det gir deg mye mer tilbake.

 

 

PS: Skoletips; Morgen skrives ikke med å ;)

Helt korrekt. En person som prøver hardt å være morsom vil raskt bli hatet av mange. En kompis av meg som går i klasse med en slik person, har allerede blitt dritt lei av han.

 

:)

Lenke til kommentar

For det første heter det, "i morgen" ikke "i mårgen". Gode staveevner er lurt å ha når man begynner på et nytt skoleår. For det andre slår tydelig innlærte vitser sjeldent godt ann. De beste vitsene kommer spontant, ofte i kontekst med hva som skjer der og da. For eksempel som en lærer med en litt uvanlig klesstil går forbi, og en elev drar en vits som går på nettopp det. Å prøve for hardt å være morsom er selvsagt heller ingen god ide. Det er ingen som liker folk som prøver for hardt. Det viktigste er å være utadvent og sosial av deg, så blir du nok populær skal du se.

 

Men for ikke å gå alt for off-topic har jeg et råd anngående vitsen. tull.no har noen bra vitser på topp 5. ;)

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Hei =p Jeg skal begynne på ny skole i mårgen så skal vi sikkert si navnene til hverandre osv men jeg tenkte jeg kunne si noe litt morsomt men er litt usikker på hva!

Noen som har noen tips?

Hva får man hvis man krysser en skillpadde og en ape? en svenske med hjelm!

Lenke til kommentar
Folk som skal prøve hardt å være morsomme første skoledag er de som kommer først på hatlista, tro meg. Ihvertfall om ikke det er noe naturlig innfall/vits, men en ekte vits du sier.. Det er bare lame. Heller vær utadvent å tørre å prate med folk, det gir deg mye mer tilbake.

 

 

PS: Skoletips; Morgen skrives ikke med å ;)

enig!

 

Å prøve å være morsom funker ikke.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Funker å bare late som om man er dårlig i et fag. I tysken på skolen i dag (første tysktime på VGS) så skulle læreren lese opp et eventyr og vi skulle skrive ned det vi ikke forsto. Med en gang svarte jeg med og si: "Må jeg skrive ned hele eventyret nå?"

 

Funker flott :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Jeg vil være frekk nok til å påberope meg å være naturlig morsom, så jeg blir aldri et hat objekt :D Jeg blir et objekt som folk ser rart på :O

I beg to differ. Du er bare flink til å drite ut andre foran store mengder :)

Lenke til kommentar
Jeg vil være frekk nok til å påberope meg å være naturlig morsom, så jeg blir aldri et hat objekt :D Jeg blir et objekt som folk ser rart på :O

I beg to differ. Du er bare flink til å drite ut andre foran store mengder :)

Du skulle bare visst ^^ Fått et utall kommentarer på det ^^ Men er flink til og drite ut andre også, men jeg lar alle ta igjen med samme mynt. :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...