Gå til innhold

Den store Trofé-tråden!


BåGan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gud som jeg hater Online-trofeer. Greit nok på store/gode onlinespill, men når alle mulige shitty online-spill skal ha "kom til høyest rank" trofeer blir jeg smålei.

Oh yeh. Helt enig. Ta Far Cry 2 som et eksempel. Fantastisk spill, kanskje mitt favoritt-spill gjennom tidene. Snakker da selvfølgelig singleplayer. Mulitplayer derimot er det noen helt forferdelige trofeer som tar sinnsykt mange timer å samle.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...

 

Toman85.png

 

 

 

 

Toman85.png

 

 

 

 

 

 

Toman85.png

 

 

 

 

Klarte å nå målet mitt som var å ha over 3000 trophies innen 2012 er ferdig :p

 

Toman85.png

 

 

 

Har endelig klart å nå 20 platinums. De siste jeg fikk var i Portal 2, Crysis (rimelig enkel selv med dårlig styring og lav framerate) og Ratchet And Clank All 4 One

 

Toman85.png

 

De fire siste innleggene dine med camercards i, har jo nøyaktig det samme antallet trophies. Hvorfor poster du kortet ditt ved 4 ulike anledninger på en periode av 22 dager om det er akuratt det samme antallet du ligger på?

Endret av LunaticFanatic
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Toman85.png

 

 

 

 

Toman85.png

 

 

 

 

 

 

Toman85.png

 

 

 

 

Klarte å nå målet mitt som var å ha over 3000 trophies innen 2012 er ferdig :p

 

Toman85.png

 

 

 

Har endelig klart å nå 20 platinums. De siste jeg fikk var i Portal 2, Crysis (rimelig enkel selv med dårlig styring og lav framerate) og Ratchet And Clank All 4 One

 

Toman85.png

 

De fire siste innleggene dine med camercards i, har jo nøyaktig det samme antallet trophies. Hvorfor poster du kortet ditt ved 4 ulike anledninger på en periode av 22 dager om det er akuratt det samme antallet du ligger på?

 

Fordi bildet blir oppdatert med tiden. Bildet URL-en fører til ett bilde av trofe-kortet hans, så bilde blir oppdatert for hvert trofe han får. Hvis du poster ditt trofekort med 100 trofeer nå, og får en til imorgen vil det imorgen stå 101 på kortet ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...