Gå til innhold

Den store Trofé-tråden!


BåGan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenker du på han Bossen? Ndesu?

Jepp. Har sett masse taktikker på YouTube, men er rett og slett ikke flink/rask nok til å gjennomføre dem. Irriterende, ettersom resten av spillet går temmelig greit (i alle fall med evig ammo til magnumen, treløpshaglen og rakettkasteren :!:).

 

Turretsekvenser er og blir min bane. Stoppet meg i Dead Space, Matt Hazard og Wanted, og er eneste som står i mellom meg og hard trofeet til Front Mission Evolved.

Lenke til kommentar

Tenker du på han Bossen? Ndesu?

Jepp. Har sett masse taktikker på YouTube, men er rett og slett ikke flink/rask nok til å gjennomføre dem. Irriterende, ettersom resten av spillet går temmelig greit (i alle fall med evig ammo til magnumen, treløpshaglen og rakettkasteren :!:).

 

Turretsekvenser er og blir min bane. Stoppet meg i Dead Space, Matt Hazard og Wanted, og er eneste som står i mellom meg og hard trofeet til Front Mission Evolved.

 

hehehe... Ja, det er knot. Tok meg 26 forsøk i Professional. Jubelen stod i taket her når jeg klarte det. Og når du skal rive av den greia på Jill er ett lite helvete.

Lenke til kommentar

Tenker du på han Bossen? Ndesu?

Jepp. Har sett masse taktikker på YouTube, men er rett og slett ikke flink/rask nok til å gjennomføre dem. Irriterende, ettersom resten av spillet går temmelig greit (i alle fall med evig ammo til magnumen, treløpshaglen og rakettkasteren :!:).

 

Turretsekvenser er og blir min bane. Stoppet meg i Dead Space, Matt Hazard og Wanted, og er eneste som står i mellom meg og hard trofeet til Front Mission Evolved.

 

Ganske lenge siden jeg gjorde dette, men jeg tror det var mye lettere å gjøre dette som Sheva i stedet for Chris. Spill også alene da det også skal være lettere enn med en AI partner (mer rom for feil).

Lenke til kommentar

Har dessverre ikke noen tips til Resident Evil 5, da jeg hata spillet :/

 

Men fikk 100% på Beyond Good and Evil HD i dag. Synd det ikke er noe Platinum trofè på det spillet, selv om det burde hatt det. Er tross alt et fullverdig spill på rundt 10+ timer om man er ny til spillet som jeg var.

 

Var forøvrig nr 116 som fikk 100% på playstation leaderboards :D

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Fikk endelig platinum på Red Dead Redemption i dag :D Nr. 51. Svarte barte, det tok lang tid. 4x XP denne helga (er det ut 4 juli New York tid, for de som måtte trenge det uten å vite at det er nå) gjorde de siste 20 online rankene til noe som "bare" tok 4 timer. Bare 5-6 troféer igjen så får jeg 100% på det :)

 

Ellers vil jeg anbefale alle å generere trophy-card på www.yourgamercards.net. Er moro hvis leaderboard i Norge er mest mulig nøyaktig (eller er det bare troféhorer som meg som bryr seg om det? :p). Du taster inn din PSN ID her og trykker "generate", så blir du automatisk oppdadert i fremtiden, flere ganger daglig :)

 

Det ser ganske lekkert ut også :)

 

KingofUniverse.png

Endret av King_of_Universe
Lenke til kommentar

Fikk nettopp platinum på Darksiders. 5 troféer for å runne det. 1 sølv (slå sisteboss), 3 gull (runne spillet på forskjellige vanskelighetsgrader) pluss plat. Nesten orgasmisk! :p

 

Fikk også platinum på PoP: Forgotten Sands her om dagen. RDR 100% som ble oppnådd 2 dager før var uendelig mye mer tilfredstillende. Hadde det ikke vært for middag og husarbeid hadde PoP-platten kommet i en sitting. RDR tok 13 måneder med 80 timer gaming tid, mens PoP var 6 timer :p Skal prøve å komme gjennom de 2 spilla jeg manger fra trilogien også. 5 PoP-platinaer hadde vært artig :) Teit at begge de to siste må spilles gjennom 3 ganger...

Endret av King_of_Universe
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hehe, fiffig sak det der, får lage meg et sånt kort jeg også da. Ikke så høyt oppe som enkelte her ser jeg. :p Bør kanskje presse inn litt tid til PS3en også, knapt rørt den på flere måneder. >_<

 

Kanskje jeg skal gjøre som King_of_Universe, og ta platinum på Darksiders, manglet det ene trophyet i evigheter np, ikke giddet å ta den (Fullfør på Apocalyptic difficulty). :p

 

RiderOfReason.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...