Gå til innhold

Den store Trofé-tråden!


BåGan

Anbefalte innlegg

Jo hvis, du går på trofe lista på ps3 og trykker trekant så får du et valg om du vil skjule spillet. Det forsvinner ikke fra lista som ligger på maskinen, men på sider som f. eks psnprofiles.com så vil de spillene forsvinne.

Mener å huske at det står at du har skjult x antall trofeer osv.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Kjente jeg var litt sugen på å prøve meg på GTA5 på PS4. Men så ser jeg at en må bruke ekstremt mange timer på multiplayer for å få 100%. Må si jeg virkelig hater at så mange spill "tvinger" deg til å spille multiplayer....

 

Multiplayer for meg har alltid og vill alltid være en liten bonus og ikke noe jeg kjøper spill for. 

Endret av LarZen
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Noen som har skaffa alle troféene tll gta V enda da? Spiller på steam på pc selv, men er jo de samme.

 

Hvis jeg husker rett, har jeg 60% nå. Men er en som kommer til å ta lang tid (bruke 8 millioner på heist-kjøretøy)

 

Men jeg fikk en achievement jeg ikke burde fått.. er i level 66, og fikk achievement for å komme i level 100.

Lenke til kommentar

Merker at det er enorm forskjell på spill i forhold til vanskelighetsgrad når det kommer til trophies. Fullførte Dying Light nylig, spilte co-op med en venninne, og er rimelig sikker på at det er spillet jeg har med mest trophies uten å prøve engang. Nå er ikke jeg altfor opptatt av det, sjelden jeg spiller med trophy som mål, jeg foretrekker sosial co-op gaming.

 

Edit: skrivefeil.

 

Edit nr. 2: Hadde ikke tallene fremfor meg da jeg skrev original-innlegget.

 

PSN ID: Larzen_91, level 9

Platinum: 0

Gold: 8

Silver: 94

Bronze: 458

Endret av El-Ateisten
Lenke til kommentar

Peggle var rimelig enkelt platinum, tar bare litt tid.

 

Eller så har du:

 

The Walking Dead, The Wolf Among Us, Game of Thrones og Tales from the Borderlands (de to siste er ikke alle episodene ute ennå)

Magus

Kick-Ass 2

CSI: Fatal Conspiracy

NCIS

Terminator Salvation

Infamous Second Son

Saints Row the Third

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 år senere...
  • 2 måneder senere...

Noen som kan hjelpe meg å skaffe platinum i Just Cause 3? Mangler bare ett trofé der en venn skal slå en rekord satt av meg eller noe. Ingen av mine venner har JC3 til PS4 og kunne dermed ikke bistå. Er ikke troféhore, det bare plager meg at jeg kun mangler dette troféet...

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Platinum 43 Burnout Paradise remastered (PS4) 

Holder på med å få 100% på det nå, relativt enkelt og gøy spill, men husker det virket mye gøyere på PS3 versjonen. Føles mere ensidig her, men nå har jeg blitt noen år eldre å :b 


Må si uncharted remastered har gjort det veldig bra. Elsker serien, gir meg masse flashbacks og var en glede å spille dem igjen :) 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...