Gå til innhold

Den store Trofé-tråden!


BåGan

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+412

Min er "Kromskallen". :p

 

Legger deg til når jeg er på, gikk nettopp av for å ta meg en liten pause.

Spiller du også X360 forresten?

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Ja spiller på X360, Wii, PS Vita, PC, 3DS og PS3 (ja lista er lang)

Men online-fps eller andre slike spill på konsoller har jeg omtrent slutta med

Klarte å nå 42 trophies på 1 dag, ble ikke min nye rekord, den er på nesten 50 på 1 dag!

 

Kult, en del konsoller det gitt. Må vell ha kosta en del til sammen. :p

 

Men legger deg til der også, regner med at det er det samme navnet som på PSN. Spiller for det meste PC til vanlig men så har jeg begynt å bli aktiv på PS3 & Xbox 360 i tillegg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Well, fuck! Hadde nesten fullført alle samle-trophyene i Ratchet & Clank 2, manglet bare bitelitt på alle, så skjer det noe dritt som corrupter saveen min. Balls, så irriterende! :realmad:

 

Den følelsen har jeg fått flere ganger. Det er ikke noe annet og gjøre enn å begynne på nytt kompis, dessverre. :hm:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Da var AC3 platta. Ganske kjedelig spill å platte egentlig... masse monotone, kjedelige og meningsløse oppdrag som ikke hadde noe mening eller ga deg belønninger. Spillet var også fult av bugs og glitcher som gjorde alt mye vanskeligere.

 

The Walking Dead ble også platta. Mitt favoritt spill hittil i år og et av de letteste spillene på PS3 å platte. Det er egentlig bare å runne spille og du har platten... alle trophiene er historiebasert.

 

Borderlands 2 er snart platta. Level 50 er nådd og alle de vanskelige trophiene er klart. Nå nærmer jeg meg 80 platinums og level 24!

 

Må nesten skaffe meg Dishonered og Hitman Absolution nå som er de to siste spillene jeg vil ha på PS3 i år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...