Gå til innhold

Den store Trofé-tråden!


BåGan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har faktisk bestilt webcam til 43 kroner elns, driverløst fra DealExtreme for å ta siste troféet i Burnout Paradise. Satser virkelig på at det funker til PS3! Ellers er det jo alltid greit å ha webcam i hus. :)

Lenke til kommentar

Har faktisk bestilt webcam til 43 kroner elns, driverløst fra DealExtreme for å ta siste troféet i Burnout Paradise. Satser virkelig på at det funker til PS3! Ellers er det jo alltid greit å ha webcam i hus. :)

 

Er to webcam trofeer...

 

Gjorde det samme og fikk et som ikke funket, kostet vel 30 kr tror jeg det var, gikk rett i søpla. Så jeg bestilte et annet merke til omtrendt samme prisen, det dukket aldri opp. Etterlyste det tre ganger, siste gangen hørte jeg ikke en dritt, før plutselig 11 månder omtrent på dagen og et eller annet svada svar, siste gang jeg brukte Dealextreme...

 

Eller det jeg prøver å si er, lykke til. :p

 

 

 

Ellers så er det jo helt håpløst å ha et trofe som gjør at du må kjøpe ekstra utstyr til playstationen din for å klare å få et platinum.

Lenke til kommentar

Noen som har Platinum i CoD WaW, MW2 og BO og har store planer om å dinge inn en når MW3 også kommer ut? Var på god vei til å få en god del på WaW før PS3'en krasja og jeg skifta account. Har platinum på Black Ops. Driver for tiden på med å få 100 % (mangler noen zombie-trophies). 92 % på MW2. Jeg HATER skjulte gjenstander i spill som trophies. Greit nok at en del av dem er trophies men når du må finne hver jævla en er det litt frustrerende. Spesielt med en person som har en intensjon om å skaffe alle sine trophies 100 % guide-fritt. Endte opp med å kjøre en guide på intelsene mens jeg spilte gjennom Black Ops på veteran. Må vel få gjort det på MW2 en vakker dag også.

Lenke til kommentar

Jeg synes egentlig Trophies som innebærer farming av sjeldne gjenstander er verre. *Grøss*

Det kan du ha helt rett i. Lenge siden sist forresten. :) Jeg var på et LAN her forleden og satt meg ned med Darksiders. Nå har jeg runda det faktisk. Helt utrolig flott spill. Endte opp med at jeg satt røkken til jeg sto med sverdet i brystet på sisteboss. 65 % på trophies. Mulig jeg går for en høyere prosent senere, om ikke platinum. Likte landskapet og ikke minst zelda-mimringene (i form av puzzles o.l.). Du har sikkert fått platinum for lenge siden?

Lenke til kommentar

Du har sikkert fått platinum for lenge siden?

Hehe,ikke så lenge siden faktisk, bestemte meg for å ta platinum på en del "gamle" spill for et par måneder siden. Tatt 6 platinum siden da, Darksiders var en av dem. Enig i at det er et veldig flott spill. :)

 

Akkurat nå er jeg splittet mellom trophy-hora i meg som insisterer på å få tatt de siste online trophies på AC: Brotherhood, og resten av meg som synes det blir så mye pes å få alle bonusene som trengs. >_<

 

Og ja, er en stund siden jeg har sett deg. Er det forresten greit om jeg legger deg til på PSN?

Lenke til kommentar

Og ja, er en stund siden jeg har sett deg. Er det forresten greit om jeg legger deg til på PSN?

Selvfølgelig er det greit! :D

Har en del "gamle" spill som jeg ikke har fått spilt igjennom på den brukeren jeg har nå. Vurderer å kjøre igjennom noen main stories bare for trofeene sin skyld, men når en har spilt de igjennom flere ganger før så blir det satt litt i skyggen. Gleder meg ihvertfall til Uncharted 3. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...