Gå til innhold

Tråden om det kommende: Need for Speed : Undercover


Anbefalte innlegg

Nyeste spillet fra EA: Need for Speed Undercover som skal komme 18 november.

Enda mere melking, eller går de en bedre vei i vente?

 

Se liten trailer

 

EA har selv sagt att ProStreet ikke var noe suksess så de lover at dette skal bli bedre.

Ny challenge i dette spillet er "Highway battle". Som trolig er racing i trafikken mot en annen der det er om å gjøre å komme først frem?

 

Hva tror dere? Nok en skuffelse?

Btw. så har de begynt å lage NFS 10, Undercover er nr. 9, hah.

 

 

 

IGN info om spillet

Endret av Espein
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Liker ikke at de kun har 16 måneder på seg for å lage spillet, men de kan jo overraske. Teamet er for øvrig splittet i to, så det er jo en mulighet for at det andre teamet jobber med NFS10. Det betyr de har mye bedre tid på seg, så selv om Undercover kan bli dårlig kan neste bli svært bra. Håper jeg.

 

For øvrig syntes jeg teaseren minnet litt vel mye om Underground, Most Wanted og Carbon... Ser ikke helt hva de mener med "ny fokus" eller hva de nå sa. De skifter fokus fra CrapStreet og går tilbake til de forrige? :(

Lenke til kommentar

Hva er galt med å "melke denne kua" egentlig? Vi snakker bilspill fra folk som kan dette med biler. Det begynner kanskje å bli litt tamt med å kjøre rundt i en by igjen med gatebiler, men de startet først med det i Underground. Dette er nok det xx'ende Need For Speed, men det sjette av denne type. I tillegg hadde vi jo CrapStreet som en liten "pause". ;)

 

Det er vel ingen som sier at Gran Turismo 5 bare er melking av GT-kua? ;)

Lenke til kommentar

Gran Turismo er virkelig melking. Har jo vært omtrent samme spillet siden første utgave. NFS-serien liker jeg veldig godt, spesiellt etter de begynte med gatebiler i Underground. Så kom ProStreet og ødela alt, men heldigvis ser det ut til at de er på rett spor igjen.

 

Desverre tror jeg dette spillet vil få ganske laber omtale. Ikke fordi det blir et dårlig spill, noe jeg ikke tror, men fordi folk har fått et hat for NFS.

 

Jeg derimot elsker heftige biljakter i overpimpa familiebiler, så jeg gleder meg veldig til NFS Undercover og ikke minst MidnigthClub Los Angeles :)

 

O'lykke! Dette blir bra.

 

Her er noen offisielle screenshots:

http://www.nfsunlimited.net/undercover/screenshots

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...